ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПРОДОВЖУЄ СИСТЕМНУ РОБОТУ З БЕЗПЕРЕРВНОГО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПРОДОВЖУЄ СИСТЕМНУ РОБОТУ З БЕЗПЕРЕРВНОГО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ

У травні 2024 року в умовах воєнного стану до ЦІПО на курси підвищення кваліфікації зараховано 227 слухачів, що складає 9  навчальних груп. З них:

─      Керівні та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти  - 63 особи.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти62 особи.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 60 осіб.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти – 42 особи.

 

У травні 2024 року в умовах воєнного стану у ЦІПО на курсах підвищення кваліфікації завершили навчання  629 слухачів, що складає 22  навчальні групи. З них:

─      Керівні та педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти434 особи.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 27 осіб.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти – 74 осіб.

─      Керівні та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти - 60 осіб.

─      Керівні та педагогічні працівники психологічних служб – 34 особи.

Настановна сесія курсів підвищення кваліфікації здійснювалась у постійній взаємодії із працівниками навчального відділу та кураторами-тьюторами навчальних груп.

Загалом, навчання на курсах відбувається за дистанційною формою на платформі LMSAdl з широким використанням інтерактивної освітньої взаємодії на основі мережевих та Інтернет-технологій. Слухачі курсів опановують нові знання та вдосконалюють професійні компетентності за освітньо-професійними програмами підвищення кваліфікації.

На лекційних і семінарських заняттях предметом обговорення стали питання про репутаційний менеджмент в освіті: стратегії, технології, реформування системи освіти в умовах становлення інформаційного суспільства та глобалізації, психологічні особливості розвитку конкурентоздатності персоналу закладів освіти, ризики освітніх втрат у професійній освіті, створення безпечного освітнього середовища закладів освіти, психологічні ресурси роботи з обдарованими дітьми та багато інших.

Крім цього розглядалися актуальні проблеми ефективної організації навчальних занять у воєнний час, формування стійкості до психологічних травм та нестабільності, створення безпечного навчального середовища.

На практичних заняттях, слухачі навчилися особливостям впровадження змішаного навчання у закладах освіти, практичнопрацювати у віртуальному навчальному середовищі, використовувати об’єкти Google Диску для організації спільної діяльності учасників освітнього процесу, визначати психологічнііндикаторипідприємницької активностіучасниківосвітньогопроцесу в закладах освіти тощо.

Свою активність на заняттях, слухачі проявили під час роботи в чатах, у виступах,  під час презентацій своїх напрацювань.

Бажаємо слухачам, кураторам-тьюторам, викладачам кафедр мирного, плідного та  продуктивного освітнього процесу!

Віримо в нашу УКРАЇНУ! Віримо в нашу ПЕРЕМОГУ!