ЕФЕКТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Практичні психологи закладів освіти є важливими агентами змін, фасилітуючи дії всіх суб’єктів освітнього процесу через організацію та здійснення відповідного психологічного супроводу на новому рівні, особливо під час воєнного стану, що в свою чергу потребує оновленого контенту психологічного інструментарію.
27 січня 2025 року КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України проведено психологічний коучинг «Ефективні інструменти практичного психолога закладу позашкільної освіти: досягаємо позитивного результату». Захід було проведено в межах проєкту «Орієнтири сучасного психолога закладу позашкільної освіти. Реагенти успіху». Участь в онлайн-зустрічі взяли близько 150 керівників, методистів та практичних психологів закладів позашкільної освіти Київської області.
Під час зустрічі координатором вищезазначеного проєкту Людмилою Шевченко, заступником директора з навчально-методичної роботи КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини», окреслено нові орієнтири та контент діяльності практичних психологів закладів позашкільної освіти протягом 2025 року, які відіграють ключову роль у забезпеченні психологічного здоров’я та емоційного благополуччя учасників освітнього процесу.
Спікером Олександрою Брюховецькою, завідувачем кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктором психологічних наук, професором, надано теоретико-практичні лайвхаки і корисні інструменти щодо створення та проведення тренінгу. Зокрема Олександра Вікторівна разом з учасниками обговорила важливі складові, які впливають на ефективність тренінгу, а саме: структурні компоненти та принципи моделювання тренінгу, алгоритм його реалізації та позитивну складову кінцевих результатів.
Специфіка діяльності психологічної служби визначається специфікою роботи кожного закладу позашкільної освіти, у якому є особливе творче середовище. І важливим для психологів залишається збереження й зміцнення психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу на основі цінних практик позашкільної освіти.