КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ, АДМІНІСТРУВАННЯ І СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ННІМР УНІВЕРСИТЕТУ ПРОВЕЛА ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ, АДМІНІСТРУВАННЯ І СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ННІМР УНІВЕРСИТЕТУ ПРОВЕЛА ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ

 

 

У світі, що стрімко змінюється, особливо важливо бути в курсі актуальних освітніх тенденцій, новітніх технологій та запитів ринку праці. Відкриті лекції в університетах-партнерах – це чудова можливість познайомитися з актуальними тенденціями в освіті, дослідити перспективи професійного розвитку та відчути атмосферу академічної спільноти.

25 та 26 березня 2025 року у межах співпраці кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та кафедри менеджменту та економіки факультету соціально-гуманітарних наук і соціальних технологій Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди було проведено відкриті лекції для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Управління закладом освіти».

Зокрема, завідувачкою кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «УМО», доктором педагогічних наук, професором кафедри Ганною Кравченко було проведено лекцію на тему: «Трансформаційне лідерство в освіті: розвиток інноваційної культури закладу освіти» у центрі уваги якої було розглянуто наступні питання:

  • Чим трансформаційне лідерство відрізняється від традиційних моделей управління?
  • Як керівник може формувати інноваційну культуру закладу освіти?
  • Які практичні інструменти допоможуть освітнім менеджерам розвивати лідерські компетенції?
  • Як мотивувати педагогічний колектив до змін та інновацій?
  • Які стратегії допоможуть подолати опір змінам і ефективно управляти конфліктами?

У центрі уваги лекції професора кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «УМО», кандидата педагогічних наук, професора Тетяни Махині на тему: «Цифрові інструменти підтримки індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів в умовах магістратури» постали ключові питання:

  • Використання штучного інтелекту для формування індивідуальної освітньої траєкторії та автоматизації рутинних завдань.
  • Потенціалу масових відкритих онлайн-курсів як інструменту безперервного професійного розвитку та перманентного підвищення рівня цифрової компетентності.
  • Інтеграції сучасних цифрових інструментів в освітній процес магістратури.

Сучасна освіта виходить за межі аудиторій, і ми раді ділитися знаннями з небайдужими до освіти!

Дякуємо всім, хто долучився! Особлива подяка кафедрі менеджменту та економіки факультету соціально-гуманітарних наук і соціальних технологій Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди на чолі із кандидатом педагогічних наук, доцентом Оленою Гречаник та гаранту освітньої програми «Управління навчальним закладом», кандидату педагогічних наук, доценту Таліні Хлєбніковій за можливість обговорення актуальних викликів освітнього менеджменту та обміну досвідом між учасниками.