НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ УМО АКТИВНІ УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ OEAD COOPERATION OFFICE ODESSA БЮРО

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ УМО АКТИВНІ УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ OEAD COOPERATION OFFICE ODESSA БЮРО

23 червня 2022 року проєктна команда від ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на чолі з проректоркою з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків Наталією Мурановою взяла участь у черговому семінарі проєкту «Цифровізація викладання», який було організовано OeAD Cooperation Office Odessa Бюро.

Спікерка семінару Марія Гаас (Технічний університет, м. Ґрац, Австрія) презентувала технологію навчання «Перевернутий клас» (Flipped Class).

Дана технологія є різновидом змішаного навчання, головною особливістю якого є те, що домашнім завданням для здобувачів освіти є робота в онлайн-середовищі: перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів для опрацювання нового навчального матеріалу або закріплення вже вивченого. Натомість в аудиторії здобувачі освіти під керівництвом і за допомогою викладача виконують практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома.

Науково-педагогічні працівники Університету під час семінару мали можливість практично відпрацювати у міні-групах дидактичні засади реалізації технології навчання «Перевернутий клас» (Flipped Class) та більш ґрунтовно ознайомитися з особливостями її застосування, перевагами та ризиками, місцем і значенням навчального відео у цій технології, роллю педагога та особливостями управління освітнім процесом. Найбільшу дискусію під час семінару викликала модель віртуальний перевернутий клас (The Virtual Flipped Classroom), яка широко використовується викладачами при впровадженні дистанційного навчання і полягає в тому, що викладач пропонує здобувачам освіти матеріал для перегляду, видає практичні завдання, консультує онлайн, проводить тестування і виставляє підсумкові бали.

Щиро дякуємо організаторам за креативний підхід до викладу матеріалів семінару та з нетерпінням чекаємо на зустріч, яка буде присвячена цифровій компетентності та самооцінюванню.