ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ (за тиждень пройшли КПК 221 педагог ЗП(ПТ)О, 7 навчальних груп)
Із 28 жовтня по 01 листопада 2024 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 221 педагогічний працівник закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365 відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації та затверджених розкладів занять навчальних груп. Процес навчання замовників освітніх послуг максимально компетенізовано, надається перевага суб’єктній активності й творчості педагогічного працівника, який самостійно моделює і зреалізовує індивідуальну освітню траєкторію, визначає параметри процесу навчання (зміст, тривалість, форми, методи, програми, засоби та ін.), варіативно прогнозує результати професійно-педагогічної діяльності тощо.
Завершили підсумково-рефлексійний етап на курсах підвищення кваліфікації 32 слухачі (1 навчальна група) за категорією «Старші майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти», 68 слухачів (2 навчальні групи) за категорією «Викладачі професійно-теоретичної підготовки», 36 слухачів (1 навчальна група) за категорією «Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти» із 35 закладів професійної (професійно-технічної) освіти із Дніпропетровської та Волинської областей.
31 жовтня 2024 року завершила навчання група слухачів за категоріями «Викладачі професійно-теоретичної підготовки ЗП(ПТ)О» та «Майстри виробничого навчання ЗП(ПТ)О» у кількості 35 осіб.
01 листопада 2024 рокузавершили навчання працівники АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» за категорією: «Персонал, що залучається до професійного навчання на виробництві. Психолого-педагогічний мінімум» у кількості 25 осіб. Підвищення кваліфікації персоналу, який залучається до професійного навчання на виробництві, орієнтоване на сприяння модернізації системи професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до сучасних потреб ринку праці, кращих міжнародних стандартів і практик для забезпечення реалізації права громадян на якісну та доступну професійну (професійно-технічну) освіту, створення умов для формування і розвитку актуальних професійних компетентностей особи, необхідних для її успішної професійної діяльності та самореалізації, а також розвитку трудових ресурсів як чинника економічного зростання держави.
З 28 жовтня 2024 року розпочали навчання слухачі за категорією «Директори, заступники директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти» у кількості 25 осіб (1 навчальна група).
Слухачі курсів підвищення кваліфікації ІІІ-го (підсумково-рефлексійного) етапу пройшли «Вихідну анкету слухачів курсів підвищення кваліфікації», що має за мету врахувати побажання та зауваги замовників (споживачів) та проаналізувати рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців у галузі П(ПТ)О. У навчальних групах відбувся захист випускних робіт. Членами комісії були 3 професори: Лідія Горошкова, Лідія Мамчур, Юлія Герасименко; 4 доценти: Михайло Жук, Олег Фурс, Світлана Швидка, Галина Коссова-Сіліна; 4 старші викладачі: Дар’я Головко, Світлана Шевчук, Андрій Геревенко, Ілля Пахомов; 1 викладач: В’ячеслав Чертов.
Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної освіти.
Тримаємо наш переможний освітянський стрій!