«Освітня ватра перемоги»: завершилася друга акція Центрального інституту післядипломної освіти на підтримку трансформації професійного розвитку педагогів України під час війни
Колективом Центрального інституту післядипломної освіти (ЦІПО) ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України проведено другу акцію на підтримку трансформації професійного розвитку педагогів України під час війни. У ній реалізовано потенціал як системи формальної післядипломної освіти ЦІПО, так і неформальної – Українського відкритого університету післядипломної освіти.
«Освітня ватра перемоги» – назва акції втілює споконвічні українські цінності: живе вогнище, багаття, що оберігає оселю українців і палає на Майдані. У нашій акції ватра стала символом незламності, віри в перемогу, підтримки освітян у палаючій Україні, оберігом освіти й освіченості.
Акція «Освітня ватра перемоги» була проведена волонтерами освітнього фронту – науково-педагогічними і педагогічними працівниками ЦІПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, нашими колегами і партнерами з інших закладів і установ освіти як України, так і зарубіжжя. Спікерами акції стали 65 осіб, з яких 26 – працівники ЦІПО, 39 – інших закладів і установ освіти, громадських організацій. Серед них 1 академік і 1 член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, 19 докторів наук, професорів, 27 кандидатів наук, доцентів, 2 аспіранти, 14 педагогічних працівників, 4 державні службовці, 1 громадський діяч.
Серед закладів і установ освіти, представлених спікерами – Міністерство освіти і науки України, Державна служба якості освіти України, 3 установи Національної академії педагогічних наук України, 7 закладів вищої освіти, 6 закладів загальної середньої освіти, 3 заклади професійної (професійно-технічної освіти), 1 заклад позашкільної освіти, 2 регіональні заклади післядипломної педагогічної освіти, 3 Центри професійного розвитку педагогічних працівників, 5 зарубіжних закладів (Федеративна республіка Німеччина, Республіка Польща, Китайська Народна Республіка, Ізраїль). Усього спікерами акції стали представники 34 закладів освіти, установ і організацій.
У ході акції було проведено 28 вебінарів, кількість учасників – 5118 осіб.
Якісний склад учасників акції характеризується такими показниками: працівників закладів загальної середньої освіти – 1169 осіб, закладів вищої освіти – 1034 особи, закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 678 осіб, дошкільної освіти – 620 осіб, закладів післядипломної освіти – 550 осіб, закладів позашкільної освіти – 504 особи, методичних установ, центрів – 459 осіб, громадських організацій – 104 особи.
Тематика вебінарів віддзеркалювала актуальні питання для освітян в умовах війни, а саме: особливості професійної педагогічної діяльності, забезпечення якості освіти, управління закладами освіти та організація освітнього процесу, подолання втрат і розривів в освіті воєнного і повоєнного часу, протидія кризі в освіті, дотримання безпеки і психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
Перегляд вебінарів акції «Освітня ватра перемоги» доступний на каналі YouTube Університету менеджменту освіти.
Посилання на запис на каналі YouTube
Назва |
Спікери |
Посилання |
Інформаційне протиборство: історичний аспект |
Самойленко О. О. |
|
Толерантні навчальні та культурно-освітні практики: наративи сьогодення у контексті європейського шляху розвитку |
Євтушенко Р.І., Просіна О. В., Салагуб Л.І. |
https://www.youtube.com/live/F-GqDJ3DTUI?feature=share
|
Креативні методи візуалізації навчального тексту (на прикладі медіаосвітніх коміксів) |
Волошенюк О.В., Просіна О.В. |
https://www.youtube.com/live/F-GqDJ3DTUI?feature=share
|
Цифрове життя в освіті: що має вміти педагог у кризових умовах |
Карташова Л. А., Сорочан Т. М. |
https://www.youtube.com/watch?v=z38lQD6qoR8
|
Практичне використання штучного інтелекту в освіті |
Лук’янчикова Т. В. Антощук С. В. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час |
Бондарчук О. І, Пінчук Н. І. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Дитяча травма війни: індикатори та умови подолання. Хібукі-терапія як засіб підтримки та відновлення психологічного здоров’я |
Дафна Максимов Шарон |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Піраміда Ділтса: використання коучингу у забезпеченні психологічного здоров’я особистості в умовах війни та повоєнний час |
Томаш Кук |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Технологія забезпечення психічного здоров’я персоналу освітніх організацій |
Карамушка Л. М. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Технологія психологічної допомоги українцям, які опинилися в Німеччині під час війни |
Креденцер О. В. |
|
Лідерство в освіті в умовах війни |
Братко М.В. |
|
Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану |
Тарасюк І.В. |
|
Особистісно розвивальні педагогічні технології як сучасна освітня зброя |
Романова Г.М., Романов Л.А., Мельник О.В., Шамралюк О.Л., Ткачук Г.Е., Цицюра К.В., |