ПІДПИСАНО МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ МІЖ УНІВЕРСИТЕТОМ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ТА НАЦІОНАЛЬНИМ МУЗЕЄМ-ЗАПОВІДНИКОМ УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ЗВИТЯГИ
01 березня 2024 року відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАНП України та Національним музеєм-заповідником української військової звитяги.
Підписання Меморандуму про співпрацю – це важливий крок у напрямку спільної роботи над освітніми, науковими та культурними проєктами, що сприятиме створення нових можливостей для здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників. Маємо надію, що це партнерство буде плідним та довготривалим задля залучення молоді до відвідин Національного музею-заповідника української військової звитяги, ознайомлення їх з експозиціями та правдивою історією України.
Саме з такою метою підписали меморандум про співпрацю ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Микола Кириченко та директор Національного музею-заповідника української військової звитяги Владислав Альохін.
Підписанню Меморандумів передували обговорення напрямів і шляхів співпраці та зустрічі директора Навчально-наукового інституту менеджменту та психології В’ячеслава Супруна, завідувача кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Тетяни Волотовської, радника Студентської колегії Університету Єлизавета Чепенко з представниками майбутніх партнерів в особі директора музею Владиславом Альохіним.
Відбулася презентаційна екскурсія для всіх присутніх, під час якої було напрацьовано ряд заходів відповідно до Меморандуму, одним з яких стане організація мобільної виставки Музею на території Університету у квітні цього року.
Ректор Микола Кириченко зазначив важливість подальшої спільної діяльності, спрямованої на об’єднання науково-практичного, освітнього, методичного та організаційного потенціалів у межах реалізації Меморандуму ‑ спільна організація та проведення тематичних науково-комунікаційних та виставкових заходів, спільна просвітницька діяльність, організація науково-практичних семінарів, круглих столів та конференцій; видання спільних наукових журналів, науково-практичних і науково-методичних публікацій, розширення можливостей інтернаціоналізації освітньо-наукових програм тощо.
Попереду – важливі проєкти задля розвитку громадянського суспільства та надання якісних освітніх послуг, спільна участь у перегляді освітніх програм підготовки фахівців та підвищення кваліфікації, допомога переміщеним особам, забезпечення методичної, наукової, експертної підтримки зі сторони партнерів тощо.