РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТУ ГО «ЦЕНТР ОСВІТНІХ ІНІЦІАТИВ “ТОЛОКА“»: «РЕЗИДЕНЦІЯ. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ“», ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ В МЕЖАХ ПРОЄКТУ #ZMINA_2_0 «СУБГРАНТИ ДЛЯ КУЛЬТУРНИХ ПРОЄКТІВ» ФОНДУ ІЗОЛЯЦІЯ

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТУ ГО «ЦЕНТР ОСВІТНІХ ІНІЦІАТИВ “ТОЛОКА“»: «РЕЗИДЕНЦІЯ. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ“», ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ В МЕЖАХ ПРОЄКТУ #ZMINA_2_0 «СУБГРАНТИ ДЛЯ КУЛЬТУРНИХ ПРОЄКТІВ» ФОНДУ ІЗОЛЯЦІЯ

ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України підтримує реалізацію проєкту ГО «Центр освітніх ініціатив “Толока“»: «Резиденція. “Гармонія. Розвиток. Взаємодія“», що відбувається в межах проєкту #ZMINA_2_0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду Ізоляція (https://izolyatsia.org/) за фінансової підтримки Європейського Союзу (https://izolyatsia.org/ https://www.eeas.europa.eu/delegations/ukraine_uk )

У рамках Резиденції здійснюється навчання педагогічних працівників за темою: «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.». До навчання приєдналися понад 200 слухачів і слухачок. Практико-орієнтовані активності проводитимуться упродовж двох місяців (квітень-травень 2023 року) у замішаному форматі. Реалізуються два освітні модулі:

  • тематичний блок № 1 з теми «Освітньо-мотиваційні та психолого-педагогічні інновації: аспект мистецької освіти у фокусі наративів сьогодення»;
  • тематичний блок № 2 з теми «“Толерантні” навчальні практики у межах викладання предметів / дисциплін / інтегрованих курсів & громадянська освіта: трендові технології, аксіологічна компетентність, прості наукові навички, інтеграція, онлайн-застосунки та наскрізна імплементація знань про права людини»;
  • тематичний блок № 3 з теми «Мотиваційний компонент креативної діяльності фахівців в освітньому процесі»;
  • тематичний блок № 4 з теми «Творчо-практичні вектори: «фарватер» мистецької освіти» (закумульовано тематику занять / майстерок у межах низки автентичних мистецьких напрямів, що сприятимуть розкриттю творчого потенціалу кожного індивідуума).

Навчання за першим модулем передбачає кілька етапів реалізації:

  • здобуття знань, оволодіння вміннями та навичками у контексті широкого спектру освітніх, мистецьких та мотиваційно-психологічних контентів;
  • підготовка тематичних «кейсів» (комплексів освітнього, творчого та мотиваційно-психологічного напрямів / векторів);
  • репрезентація занять / майстерок (тренери курсу; запрошені митці, які проводитимуть творчі майстерки).

У квітні триває перший модуль (30 год.). Він передбачає висвітлення навчальної, мистецької та освітньо-мотиваційної тематики у контексті чотирьох тематичних блоків.

Навчання відбувається в асинхронному форматі (онлайн-активності у гугл-класах; слухачів і слухачок об’єднано у 7 груп) та синхронному форматі – на платформі «Zoom» та у форматі очних зустрічей.

Так, у змішаному форматі пройшов тренінг з теми «Антикрихкість як мотиваційна стратегія розвитку і вдосконалення».Автор програми та тренер– Олександр Сивак, психотерапевт, який фокусує увагу на методах «Позитивної психотерапії», член Української спілки психотерапевтів. Супровід віртуальної частини долучених учасників здійснювала Ольга Просіна, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник ГО «Центр освітніх ініціатив “Толока”», завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Проведення інтерактивного заняття з теми «Креативні технології розробки авторського тренінгу, курсу, навчальних матеріалів» реалізувала Марина Ілляхова – кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, член ГО «Центр освітніх ініціатив “Толока”».

Активна групова взаємодія була реалізована в рамках інтерактивного онлайн заняття «Професійний розвиток в умовах невизначеності: практичний аспект» Ольги Просіної, Відкритість, довіра, творчість – така атмосфера панувала під час спілкування учасників. Зворушливими, щемними були історії слухачів, які через війну змушені були переїхати зі сходу України. Серед них є ті, у кого знищені будинки, їм немає куди повертатися, але вони змогли найти в собі сили йти далі. Ці наративи залишили глибокий слід у кожного з присутніх на занятті.

Бажаємо учасникам подальшого успішного навчання!