РОБОЧА ЗУСТРІЧ ГАРАНТА ТА ЧЛЕНКИНІ РОБОЧОЇ ГРУПИ ІЗ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ-ВИПУСКНИЦЯМИ ОПП «УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ» ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
17 вересня 2024 року з метою обговорення перспектив розвитку галузі проєктного менеджменту та подальшого удосконалення освітньо-професійної програми «Управління проєктами» другого (магістерського) рівня вищої освіти за ініціативи професорки кафедри публічного управління і проектного менеджменту кандидатки наук з державного управління, доцентки Оксани Ковтун та членкині робочої групи доцентки кафедри, кандидатки економічних наук, доцентки Галини Бережної відбулася робоча зустріч із стейкголдерами-випускницями різних років зазначеної ОП Мариною Акритовою (менеджерка з персоналу ДП «Документ») та Юдітою Курилич (головна спеціалістка з питань прогнозування та економічного аналізу доходів відділу економічного розвитку, міжнародних відносин, інвестицій та туризму Перечинської міської ради).
У рамках робочої зустрічі було оцінено загальний рівень оновленої ОП та обговорено очікування стейкголдерів та відповідність вимогам сучасного ринку праці, виходячи із власного досвіду. Стейкголдерками було відмічено актуальність та необхідність практичних складових в ОП (майстерня «Сталість у проєктах і проєктному менеджменті» та тренінг «Управління проєктами: від SMART до PMP»), що відповідає необхідності володіння випускниками практичними навичками щодо підготовки якісної проєктної заявки та вміння розробляти, реалізовувати проєкти, що мають довгострокову перспективу та враховувати їх вплив на життєстійкість окремих груп населення, громади (суспільства), пов’язані із сталим розвитком.
У фокусі уваги було питання щодо розвитку навичок сили (power skills) та їх роль для ефективного проєктного менеджера, які впливають на вміння управляти командою проєкту, працювати із різними групами стейкголдерів, досягати цілей проєкту та мати довгостроковий ефект від їх реалізації. У рамках цієї проблеми стейкголдери відмітили вибіркову компоненту «Соціально-емоційні навички в управлінні», де реалізовуються сучасні фасилітаційні практики з метою формування, наприклад, навичок життєстійкості, управління емоціями та формування емоційного інтелекту.
Стейкголдерки поділилися своїми професійними та кар’єрними досягненнями, окреслили можливі ризики та перспективи для випускників даної програми, пов’язані із фокусуванням ОП на сталості, а також обмеженнями щодо академічної мобільності окремих груп здобувачів.
У ході зустрічі було отримано такі пропозиції: сприяти можливості стажування, академічної мобільності, професійної сертифікації здобувачів із метою підвищення їх конкурентоспроможності на вітчизняному та зарубіжному ринках праці; ввести в ОП як вибіркову дисципліну «Іноземна мова: проєктна термінологія».
Було відмічено позитивний досвід підтримки та взаємодії зі стейкхолдерами гаранта та науково-педагогічних працівників, що викладають на ОП; залученість здобувачів та стейкголдерів до наукових, практико-орієнтованих заходів з метою розвитку їх компетентностей та управління власними знаннями.
Дякуємо пані Марині та пані Юдиті за можливість мережування, підтримку своєї Alma Mater та кафедри, за те, що поділилися своїм досвідом, емоціями та надали пропозиції для удосконалення освітньої програми!