У БІНПО ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ OНЛАЙН-АКАДЕМІЇ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ «Методика створення графічних об’єктів ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ»

У БІНПО ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ OНЛАЙН-АКАДЕМІЇ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ «Методика створення графічних об’єктів ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ»

27 вересня 2023 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України відбулось чергове засідання онлайн-академії цифрових технологій за темою: «Методика створення графічних об’єктів для оформлення освітнього контенту». Засідання відбулося у формі майстер-класу та було призначене для всіх, хто цікавиться освітою та бажає покращити візуальний аспект свого навчального матеріалу.

Мета майстер-класу полягала у взаємообміні інноваційним педагогічним досвідом з використання сучасних цифрових інструментів для поліпшення якості навчання та залучення здобувачів освіти до якісно нового освітнього процесу через цікавий та професійно оформлений освітній контент.

Спікер заходуАндрій Геревенко, старший викладач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін.

Реалізація мети майстер-класу здійснювалась через такі наскрізні лінії: надання колегам знань та засвоєння навичок у галузі цифрової графіки, сучасними методиками та інструментами для створення графічних об’єктів, які можна використовувати для оформлення освітнього контенту; збагачення методичного арсеналу педагогічних методик через можливість використання графічних об’єктів як засобу активізації освітнього процесу та покращення сприйняття матеріалу здобувачами освіти; сприяння розвитку креативності та творчого підходу до процесу навчання; підвищення загального рівня цифрової грамотності.

Учасники майстер-класу змогли не тільки ознайомитися безпосередньо з можливостями інструментів для створення графічних об’єктів, а й опанувати методики та підходи щодо розвитку креативності та дизайнерських навичок; зрозуміли механізми використання цифрових ресурсів, можливості їх адаптації до конкретних потреб та цілей навчання. Науково-педагогічні працівники отримали інструменти для залучення учнів до активного та мотивованого навчання.

У підсумку заходу всі зазначили, що навчання створенню графічних об’єктів для оформлення освітнього контенту сприятиме інноваціям в освітньому процесі та допоможе впроваджувати цифрові технології у навчання.

Науково-педагогічні працівники БІНПО щиро вдячні спікеру Андрію Геревенку за цікаву та корисну інформацію щодо ефективного використання можливостей сучасних цифрових технологій, наданні учасникам майстер-класу необхідних знань та формування навичок створення та ефективного використання графічних об’єктів за допомогою простих програм, які допомагають зробити навчальний матеріал більш привабливим.