УЧАСТЬ БІНПО В ІНФОСЕСІЇ МОН УКРАЇНИ: «ВСТУПНА 2023: ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ В ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ ЗА БУДЬ-ЯКИХ РЕСУРСІВ»
09 червня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України взяли участь в інфосесії: «Вступна 2023: Ефективна комунікація в цифровому просторі за будь-яких ресурсів».
Організатор онлайн заходу: МОН України.
Спікерка вебінару – Олена Міщенко, комунікаційниця і менеджерка соціальних мереж бренду «Профтех», яка вчила освітню спільноту комунікувати без зайвого стресу для педагогічних працівників і вступників.
Олена Міщенко акцентувала увагу на основах комунікацій у цифровому просторі, найважливіших каналах комунікації і їхній пріоритетності.
Освітяни отримали поради з наповнення та оновлення сайтів: що потрібно опублікувати до початку вступної кампанії і звідки брати актуальну інформацію, а також практичні поради щодо ведення соцмереж. Комунікація під час вступної кампанії суттєво впливає на кількість заявок до закладу освіти. Тому Олена Міщенко надала практичні кейси, як грамотно спланувати і підготуватися до виходу у цифровий простір, навіть якщо на це не вистачає рук, часу або бюджетів.
Спікерка представила учасникам заходу не тільки інструменти просування закладів освіти в цифровому просторі, а й зауважила на вагомості позиціонування. Позиціонування – це те, чим ми відрізняємося від інших, що ми пропонуємо і чому це має бути цікаво нашим цільовим аудиторіям.
Загальновідомо, що позиціювання закладу освіти базується на його місії (для чого ми існуємо?). Місія має бути актуальною сьогодні та цінною завтра. Тому так важливо проводити роботу з власним брендом. Бренд закладу освіти – легко впізнаваний та зрозумілий образ, який включає в себе візуальну та змістовну частини. Бренд – це образ, за яким нас сприймає зовнішній і внутрішній світ.
У зв’язку із цим, всі присутні на вебінарі вчилися опанувати сучасні стратегії побудови комунікаційних планів для своїх закладів освіти: підвищувати ефективність комунікаційної діяльності; будувати довіру між цільовими аудиторіями, яка вимірюється сьогодні кількістю випускників, які отримали хорошу роботу; окреслювати орієнтири, які дозволяють рухатися до мети.
Команда БІНПО щиро дякує організаторам інфосесії та спікеркі Олені Міщенко за цінні поради та можливість поспілкуватися з колегами на одному майданчику. Зі свого боку впевнилися, що обрана освітня модель БІНПО, яка фокусується не на проєктуванні лекцій, а на проєктуванні практичного досвіду, що змінює студента та слухача курсів підвищення кваліфікації, є актуальною та перспективною, бо спирається на 5 принципів: Online First (диджиталізація), Customization (фокус на особистість), Learning by Doing (практичність), Community (середовище), Life Long Learning (безперервність).