УЧАСТЬ НПП ТА ЗДОБУВАЧІВ PHD З ПСИХОЛОГІЇ УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ У РОБОТІ ШКОЛИ З ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ

УЧАСТЬ НПП ТА ЗДОБУВАЧІВ PHD З ПСИХОЛОГІЇ УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ У РОБОТІ ШКОЛИ З ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ

Науково-педагогічні працівники та здобувачі PhD з психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (від кафедри психології та особистісного розвитку ННІМП: Валентина Балахтар, професор кафедри, доктор психологічних наук, професор; Любомира Тягур, доцент кафедри, доктор філософії в галузі психології; від кафедри психології управління ЦІПО: Олена Бондарчук, завідувач кафедри, доктор психологічних наук, професор; Натаія Пінчук, доцент кафедри, кандидат психологічних наук, доцент; Юлія Волошина, здобувач PhD з психології) взяли участь в якості тренерів у роботі Школи з ефективного менеджменту соціальної роботи та системи соціальних послуг у територіальній громаді. Школу, що відбувалася в м. Одеса 26-30 серпня 2024 року, було організовано в межах Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки Уряду Швеції.

Головна мета заходу – посилити спроможність громад краще надавати соціальні послуги та вирішувати актуальні соціальні проблеми.

Учасники та учасниці – представники органів місцевого самоврядування територіальних громад і фахівців соціальної сфери з Чернівецької, Дніпропетровської, Миколаївської та Сумської областей пройшли інтенсивне навчання, спрямоване на опанування вмінь і навичок ефективного менеджменту, покращення планування, організації та контролю якості надання соціальних послуг. Це принципово важливо в умовах сучасних викликів, спричинених війною. Під час Школи учасники школи досліджували, як інтегрувати ефективний менеджмент у систему соцзахисту; розширювали знання про обов'язки та відповідальність у соціальній сфері; опановували вміння креативно вирішувати соціальні проблеми та приймати ефективні управлінські рішення; розробляли Дорожню карту розвитку соціальних послуг у своїх громадах; удосконалювали лідерські риси та навички командного менеджменту тощо. По завершенні Школи був отриманий позитивний зворотний зв'язок практично від усіх її учасників і побажання продовжити навчання в найближчому майбутньому.