Україна повільно адаптує стандарти ІКТ для вчителів
Голова комітету модернізації та інформатизації освіти Громадської ради МОН Тетяна Нанаєва зазначає, що серед проблемних питань щодо інформатизації освіти слід виділити повільне впровадження адаптації стандартів ІКТ для вчителів, які розроблені ЮНЕСКО у 2003 році та відсутність національної програми з ІКТ. Про це вона зазначила, під час проведення засідання Громадської ради при МОН.
Також, за її словами, серед проблем інформатизації освіти є необґрунтовані санітарні норми, застаріла комп’ютерна техніка, невелика кількість навчальних закладів приєднаних до мережі Інтернет. На думку голови комітету Громадської ради, покращити стан інформатизації освіти може єдина національна політика впровадження ІКТ.
Експертна дорадча рада з питань трансформації ІКТ при Міністерстві освіти і науки, яку пропонується створити, має розробити положення та стандарти ІКТ, курс програми з оцінювання web-ресурсів, а також програми щодо кібербезпеки.
За словами Тетяни Нанаєвої, інформатизація освіти має важливе значення для економіки країни. Сьогодні на розвиток ІКТ покладено вивчення природничих дисциплін, підготовка фахівців з яких є стратегічно важливою для держави. Якщо не буде розвиватися ІКТ, буде ускладнений доступ до користування сучасними лабораторними комплексами, які необхідні для вивчення природничих наук.
Учасники засідання підтримали пропозицію голови комітету модернізації та інформатизації освіти щодо створення експертної групи з питань інформатизації в галузі освіти при Громадській раді МОН.