Відбувся Регіональний науково-практичний семінар «Сучасні підходи до організації і проведення уроків з професійно-теоретичної підготовки у ЗП(ПТ)О» на базі ДНЗ «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування»
21 листопада 2019 року на базі ДНЗ «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування» (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.) відбувся Регіональний науково-практичний семінар «Сучасні підходи до організації і проведення уроків з професійно-теоретичної підготовки у ЗП(ПТ)О». Організаторами виступили кафедра методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДВЗО УМО НАПН України; Криворізький кабінет НМЦ ПТО у Дніпропетровській області; ДНЗ «Криворізький центр професійної освіти металургії і машинобудування» (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.).
Модераторами науково-практичного семінару виступили Кулішов В.С., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри МПО та СГД БІНПО ДЗВО УМО та Труш В.І., методист Криворізького кабінету НМЦ ПТО у Дніпропетровській області. У роботі семінару взяли участь викладачі професійно-теоретичної підготовки ЗП(ПТ)О Криворіжжя: Бісик Н.С., Будика С.В., Пащенко Л.І., Ярошик В.М., Карпенко О.В., Захарова М.Ю., Козирєв І.О.
Даний захід було проведено в рамках третього етапу курсів підвищення кваліфікації слухачів категорії «викладачі професійно-теоретичної підготовки». Науково-практичний семінар мав на меті обмін педагогічним досвідом щодо впровадження сучасних освітніх практик у професійно-теоретичну підготовку кваліфікованих робітників та обговорення організаційно-методичних засад професійно-теоретичної підготовки робітничих кадрів за сучасними моделями навчання.
Під час семінару було обговорено низку питань, пов’язаних з новітніми підходами до реалізації проектних технологій, у тому числі через STEAM-орієнтований підхід до навчання; упровадженням електронного методичного забезпечення в навчально-виробничий процес ЗП(ПТ)О; специфікою професійної підготовки (перепідготовки) дорослого населення; особливостями використання квест-технології в освітньому середовищі ЗП(ПТ)О; методикою проведення інтегрованих уроків із спецдисциплін та виробничого навчання тощо.