Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему: «Напрями діяльності старших майстрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у контексті реалізації освітніх інновацій».
26 вересня 2018 року проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему: «Напрями діяльності старших майстрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у контексті реалізації освітніх інновацій».
Організатори заходу: Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти – кафедра методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін, Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровський області та ДПТНЗ «Дніпровський центр професійної освіти».
У роботі науково-практичного семінару взяли участь старші майстри та майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської та Кіровоградської областей.
Було обговорено актуальні питання щодо організації професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників за сучасними Державними стандартами професійно-технічної освіти; впровадження освітніх інновацій та перспективних напрямів співпраці із роботодавцями у професійну підготовку робітничих кадрів; визначено особливості діяльності старшого майстра при організації професійно-практичної підготовки учнів ЗП(ПТ)О відповідно до соціально-економічного розвитку регіону.
Педагогічні працівники ДПТНЗ «Дніпровський центр професійної освіти» провели тренінги та представили авторські розробки у вигляді майстер – класів щодо впровадження сучасних підходів до методики проведення уроків виробничого навчання, підготували психолого-педагогічний практикум для майстрів виробничого навчання.
Науково-практичний семінар дозволив визначити актуальні проблеми підготовки робітничих кадрів та обмінятися досвідом щодо створення ефективного освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. За результатами науково-практичного семінару було обговорено напрями вдосконалення професійної підготовки кваліфікованих робітників шляхом:
- впровадження елементів дуальної форми навчання та сучасних моделей співпраці із роботодавцями;
- створення інноваційного освітнього середовища у закладах професійної освіти;
- розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників;
- поглиблення співпраці між закладами професійної освіти та Білоцерківським інститутом неперервної професійної освіти у контексті організації науково-методичних заходів у міжкурсовий період та впровадження перспективних диференційованих форм підвищення кваліфікації.