З 15 по 16 травня 2023 року у межах україно-австрійського проєкту «Лідерство і менеджмент в умовах війни» в місті Ужгороді на базі Закарпатського інституту ППО відбувся семінар-тренінг
З 15 по 16 травня 2023 року у межах україно-австрійського проєкту «Лідерство і менеджмент в умовах війни» в місті Ужгороді на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-тренінг за організації й підтримки Аташе з питань освіти Посольства Австрійської Республіки в Україні, Уповноваженого з питань освіти Міністерства освіти, науки та досліджень Австрії Домініка Айзенманна та OeAD (Австрійської служби міжнародної співпраці в галузі освіти і досліджень).
У заході взяли участь представники закладів освіти – ДЗВО «Унівеситету менеджменту освіти» НАПН України, Одеської академії неперервної освіти, Вінницької академії безперервної освіти, Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
ДЗВО «Університет менеджменту освіти» на семінарі-тренінгу представляли Лариса Оліфіра, заступник директора Центрального інституту післядипломної освіти, завідувачі кафедр Центрального інституту післядипломної освіти Лариса Сергеєва та Ольга Просіна.
Семінар-тренінг був присвячений психологічному концепту проблеми лідерства у кризових/воєнних умовах і проходив в очному форматі.
Тренерами зазначеного заходу виступили досвідчені фахівці з Австрії – Барбара Прайтлер, доктор філософії з психологічних наук, психотерапевт, супервізор і засновник Віденського центру допомоги жертвам катувань і війни, та Едіта Лінтл, арт-терапевт.
У ході семінару-тренінгу учасники ознайомилися з ключовими аспектами травматичного стресу, профілактики вигорання в умовах кризи/війни, а також мали змогу зануритися в емоційно й тілесно орієнтовані практики, техніки самозаспокоєння, відновлення та розвитку особистісних ресурсів, командної роботи та мотивації співробітників у складних умовах роботи.
Семінар-тренінг викликав в учасників великий інтерес, прагнення інтегрувати опановані знання та досвід у практику професійної діяльності в кризових, воєнних умовах.