ВИПУСК 14(43) 2020

 Завантажити випуск повністю (PDF)

ЗМІСТ

Аверіна Катерина. Гармонізація відносин університет-студент засобами позанавчальної соціальної активності фахівців соціономічних професій
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-10-28

Базелюк Василь, Артюшенко Анастасія. Авторитет керівника школи та його вплив на педагогічний колектив
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-29-43

Верітов Олександр. Дизайн та аналіз результатів експерименту з впровадження методичної системи формування підприємницької культури
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-44-65

Мінтій Ірина, Шокалюк Світлана, Литвинова Світлана, Пінчук Ольга. Проєктування електронних навчальних курсів на основі типового moodle-курсу університету
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-66-84

Михнюк Сергій. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до педагогічної взаємодії
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-85-105

Оксенюк Оксана, Шевчук Олена. Інноваційні практики вдосконалення розвитку управлінської компетентності керівника закладу освіти
https://doi.org/10.32405/2218-7650-2020-14(43)-106-122