Збірник наукових праць "Вісник післядипломної освіти" Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» Випуск 26(55) 2023

ПСИХОЛОГІЯ

Alihanova Gulnara. The concept of “Еgo” in psychology
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-10-25

Бевз Галина. Моделювання складного соціального явища як метод психологічних досліджень процесів реформи освіти
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-26-43

Брюховецька Олександра, Балахтар Валентина, Чаусова Тетяна. Особистісний потенціал як чинник професіоналізму педагогічних працівників
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-44-61

Єфімова Анна. Методологічні аспекти дослідження соціально-психологічної адаптації вимушених мігрантів
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-62-75

Ловка Ольга. Модель регуляції комунікації між сім’єю та школою у контексті освітньої реформи
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-76-90

Павленок Катерина. Особливості професійної автономності залежно від рівнів креативності викладачів закладів вищої освіти
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-91-104

Павлюк Оксана. Характеристика девіантної та делінквентної поведінки неповнолітніх до та у період військового стану
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-105-128

Прокопенко Олена. Особливості залученості до роботи освітян залежно від ідеального образу учителя
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-129-144

Сідун-Сович Діана. Сексуальна поведінка чоловіків як предмет міждисциплінарних знань
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-145-160

ЕКОНОМІКА

Smutchak Zinaida. Labour market of Ukraine in war time: reality and prospects
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-161-177

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

Михайлова Тетяна. Модернізація дипломатичної служби: світовий та вітчизняний досвід
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-178-192

Папоян Арутюн. Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-193-207

Супрун В’ячеслав. Формування державної політики стратегічного розвитку професійної освіти України в умовах глобальних викликів і сучасних загроз
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-208-230