Випуск 26 (55) 2023
Завантажити випуск повністю (PDF)
ПСИХОЛОГІЯ
Alihanova Gulnara. The concept of “Еgo” in psychology
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-10-25
Бевз Галина. Моделювання складного соціального явища як метод психологічних досліджень процесів реформи освіти
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-26-43
Брюховецька Олександра, Балахтар Валентина, Чаусова Тетяна. Особистісний потенціал як чинник професіоналізму педагогічних працівників
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-44-61
Єфімова Анна. Методологічні аспекти дослідження соціально-психологічної адаптації вимушених мігрантів
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-62-75
Ловка Ольга. Модель регуляції комунікації між сім’єю та школою у контексті освітньої реформи
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-76-90
Павленок Катерина. Особливості професійної автономності залежно від рівнів креативності викладачів закладів вищої освіти
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-91-104
Павлюк Оксана. Характеристика девіантної та делінквентної поведінки неповнолітніх до та у період військового стану
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-105-128
Прокопенко Олена. Особливості залученості до роботи освітян залежно від ідеального образу учителя
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-129-144
Сідун-Сович Діана. Сексуальна поведінка чоловіків як предмет міждисциплінарних знань
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-145-160
ЕКОНОМІКА
Smutchak Zinaida. Labour market of Ukraine in war time: reality and prospects
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-161-177
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Михайлова Тетяна. Модернізація дипломатичної служби: світовий та вітчизняний досвід
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-178-192
Папоян Арутюн. Маркетинг у розвитку міст України у контексті воєнного періоду
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-193-207
Супрун В’ячеслав. Формування державної політики стратегічного розвитку професійної освіти України в умовах глобальних викликів і сучасних загроз
https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-208-230