ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ У СЕМІНАРІ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі міжкафедрального наукового семінару з міжнародною участю на тему: «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення».

Дата і локація проведення: 26 лютого 2025 року об 11:00, платформа Zoom (лінк для участі у міжкафедральному семінарі буде надіслано на пошту,

яка буде вказана в гугл-формі при реєстрації)

Організатори: кафедра економіки, підприємництва та менеджменту; кафедра психології та особистісного розвитку Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

До участі у міжкафедральному науковому семінарі запрошуються: науковці, докторанти, аспіранти, здобувачі вищої освіти та всі зацікавлені особи.

Порядок роботи наукового семінару:

10:45–11:00 – підключення учасників семінару;

11:00–12:45 – пленарне засідання (виступи учасників семінару);

12:45–13:00 – підведення підсумків семінару.

Напрями роботи семінару:

  1. Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців в умовах воєнного стану.
  2. Теорія та практика процесу формування конкурентоспроможності персоналу в умовах воєнного стану.
  3. Сучасні тренди підвищення конкурентоспроможності персоналу.
  4. Концептуальні і технологічні засади педагогічної та психологічної практики, підвищення конкурентоспроможності національної економіки і системи освіти в умовах воєнного стану.

Для участі у семінарі реєстрація до18:00 25.02.2024 р.: https://forms.gle/dfDKdw2MhNxTbjVB6

Участь у між кафедральному науковому семінарі безкоштовна. Усі зареєстровані учасники отримають програму семінару та електронний сертифікат про участь на вказаний у гугл-формі е-мейл.

За наступними лінками будуть розміщені:

  1. Програма семінару (напередодні його проведення)

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1gT0qG0ohMccAOxcRPGH0Xk_CfXyHtJRq

та

  1. Сертифікати учасників(протягом тижня після завершення семінару).

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1hwOpM9yEgcb8bHUMe7u0J2Qo2kY2XzEK

За напрямами роботи семінару буде опубліковано збірник матеріалів.

Тези надсилати до 25 лютого 2025 року на е-адресу: 416@ukr.net

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ:

Тези доповіді виконують українською або англійською мовами обсягом 1-3 сторінки формату А4; відстань між рядками – один інтервал комп’ютерного стандарту, шрифт Times Roman, кегель 14; поля: верхнє, нижнє, праворуч – 10 мм, ліворуч – 15 мм. Середня кількість знаків у рядку – 65, кількість рядків на одній сторінці – 30.

Перший рядок: Прізвище та ініціали автора, вирівнювання за правим краєм, текст напівжирним курсивом.

Другий рядок: Назва доповіді, вирівнювання по середині, текст напівжирним шрифтом, усі великі літери.

Далі – текст доповіді.

Список використаної літератури розміщується наприкінці основної частини тексту; оформлюється у вигляді нумерованого списку (не більше 10 джерел) відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015, що набрали чинності з 01 липня 2016 року.

Внизу сторінки необхідно надати інформацію про автора: ПІБ (повністю, курсивом), науковий ступінь, наукове звання, посада, місце роботи, телефон, електронна адреса.

Контактна особа:

Постоєва Ольга Георгіївна,

+38(095)794-00-98 (telegram, viber),

olgapostoieva@uem.edu.ua

ПРОГРАМА міжкафедрального наукового семінару