ЖУРНАЛ "ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ № 2’2017
ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Л. Сергеєва. Збереження та формування вітчизняних науково-педагогічних кадрів.
М. Скрипник. Нова українська школа: питання суб’єктності.
С. Шевчук. Методика реалізації інтерактивного навчання у закладах професійної освіти.
О. Гривняк. Квест-ігри як складова освітньої діяльності.
АНДРАГОГІКА І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Т. Шинкаренко. Інклюзивна освіта дорослих: моделі професійного розвитку.
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Л. Ляхоцька. Інноваційна освітня діяльність університетської кафедри.
С. Антощук. Організація навчально-методичної роботи кафедри засобами Office 365.
ІННОВАЦІЇ У НЕПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ
А. Лапшин. Математичні аспекти якості тестування.
Л. Кондратова, Н. Гущина. Використання мобільних додатків Google у роботі викладача.
В. Дивак. Хмарні технології у системі відкритої післядипломної освіти.
М. Андрос. Тестування як елемент ефективності дистанційного навчання.
ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ
Г. Юзбашева. Творчий підхід вчителя до реалізації елективних курсів з хімії у профільному навчанні.
В. Купрієвич. Самоменеджмент в діяльності керівника сучасного закладу професійної освіти.
Г. Ізотова. Компетентнісне зростання педагога.
ІСТОРИЧНИЙ І СУЧАСНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ОСВІТИ У ГРОМАДЯНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
М. Дей. Европейские стандарты безопасности труда молодежи.