Журнал "Післядипломна освіта в Україні" 20
Назва: Журнал "Післядипломна освіта в Україні" №1 2012 (20)
|
Науково-редакційна рада:
В. Олійник (голова), ректор Університету менеджменту освіти НАПН України;
М. Віднічук, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; В. Живодьор, ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
A. Зубно, ректор Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів;
Р. Зуб'як, ректор Івано-Франківського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників;
B. Пашков, ректор Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти;
Л. Покросва, ректор Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти;
М. Романенко, ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Р. Шиян, ректор Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
О. Ситніков, директор Інституту ПОІПП ДВНЗ «Університету менджменту освіти»;
Н. Чепурна, ректор Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
Головний редактор
Л. Ващенко, д-р пед. наук, проф.
Заступники головного редактора:
Т. Бойчєнко, канд. пед. наук, доцент;
Є. Чернишова, канд. пед. наук, доцент.
Редакційна колегія:
В. Андрущенко, д-р філос. наук, проф.;
В. Биков, д-р техн. наук, проф.;
Н. Волянюк, д-р психол. наук, проф.;
В. Дивак, канд. пед. наук, доцент;
Л. Карамушко, д-р психол. наук, проф.;
Н. Клокар, д-р пед. наук;
П. Лушин, д-р психол. наук, проф.;
В. Мослов, д-р пед. наук, проф.;
В. Паламарчук, д-р пед. наук, проф.;
Ю. Приходько, д-р психол. наук, проф.;
Н. Протасова, д-р пед. наук, проф.;
Л. Пуховсько, д-р пед. наук, проф.;
В. Пуцов, канд. пед. наук, доцент;
Т. Сорочан, д-р пед. наук, проф.;
Т. Сущенко, д-р пед. наук, проф.;
В. Яковець, д-р фіз.-мат. наук, проф.
Видавець
Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
Редактори:
Л. Івашень; Н. Литвиненко; 0. Кірієнко.
Технічні редактори:
Т. Кислян;
Я. Васильченко.
Коректор
В. Отрішко
Адреса редакції:
04053, Київ, Артема, 52-а, тел. 481-38-58,481-38-12, 481-38-13, 481-38-15 E-mail:rector@umo.edu.ua E-mail: infoumo@gmail.com Web-сайт www.umo.edu.ua
Видається з 2001 p.
Свідоцтво про державну реєстрацію серія KB № 4286 від 12.06.2000 р.
Здано до набору 14.05.2012 р. Підписано до друку 14.06.2012 р. Формат 60x84/8. Папір офсетний. Друк офсетний. Тираж 300 прим. Зам. 189.
Виготівник TOB «Дорадо-Друк», 09000, м. Сквира, вул. Щорса, 7 (044) 501-75-69
Свідоцтво про внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру ДК № 2600 від 01.09.2006 р. www.doradoalliance.com
ЗМІСТ
ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
О. Вороненко
Нормативно-правові вимоги до професійної діяльності керівників системи вищої освіти у сфері трансферу технологій.............................................................................................................................. …………………………………….З
В. Ляхоцький, Ю. Осокіна
Модернізація післядипломної освіти в глобалізованому суспільстві... ……………………...7
Є. Чернишова
Кадрова політика як пріоритет стратегії розвитку навчального
закладу системи післядипломної педагогічної освіти............................ …………………………………….10
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇОСВІТИ
В. Олійник, В. Гоавіт
Проблеми модернізації освітньої діяльності у вищих навчальних
закладах післядипломної педагогічної освіти.......................................... ……………………………………..15
Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев
Основні принципи формування фундаментальних знань учнів
старшої школи................................................................................................ …………………………………….17
Г. Кільова
Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії
навчання упродовж життя............................................................................ ……………………………………..20
І. Драч
Ключові компетентності як основа професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи…………………………………………….'…………………………………….….24
В. Маслов
Функції процесу управління навчальним закладом як наукова
основа розробки змісту і методів підвищення посадово-
функціональної компетентності керівників загальноосвітніх
навчальних закладів ..................................................................................... ……………………………………..27
ДОСВІД ТА РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ПО
І. Якухно
Післядипломна освіта Житомирщини: на шляху інноваційного
розвитку........................................................................................................... …………………………………….33
Л. Ващенко
Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти ........................................... 37
Г. Щекатунова
Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу — вимога сьогодення ……………………………………..40
ПРАКТИКА ОСВІТНІХ РЕФОРМ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ В ПО
М. Віднічук
Оновлення організаційної структури і змісту науково-методичної
діяльності Рівненського ОІППО в сучасних умовах................................ …………………………………….47
І. Сіданіч
Духовно-моральне виховання дітей як історико-педагогічна
проблема......................................................................................................... ……………………………………..51
В. Ляхоцький
Особливості організації навчального процесу у вищій школі на
сучасному етапі.............................................................................................. ……………………………………..57
П. Лушин
Экология образовательного пространства: профицитарный
подход.............................................................................................................. ……………………………………..62
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ I ТЕХНОЛОГИ В ПО
Н. Ручинська
Технології дистанційного навчання в роботі викладача закладу
післядипломної педагогічної освіти........................................................... ……………………………………..67
О. Самойленко
Персональні веб-орієнтовані навчальні середовища викладачів —
основа університетського освітнього простору ……………………………………………69
АНДРАГОГІКА І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Л. Ляхоцька
Формування професійної компетентності куратора-тьютора
навчальної групи........................................................................................... ……………………………………..71
О. Брюховецька, Т. Чаусова
Професійно значущі якості особистості викладача вищого
навчального закладу...................................................................................... ……………………………………..74
Я. Катюк
Сучасні проблеми становлення професійної самосвідомості
у майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної
освіти................................................................................................................ ……………………………………..78
В. Татенко
Особистісно орієнтований підхід у науці й освіті як предмет
психологічної рефлексії............................................................................... ……………………………………..80
Н. Волянюк, Г. Ложкин
Феномен профессионального самочувствия: основные направления исследований ……..86
ПРОЕКТНИЙ ПОРТФЕЛЬ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА У ПО
В. Вітюк
На шляху наукових звершень Володимира Івановича Пуцова .... …………………………91
ІСТОРІЯ ПО
Хронологія документів.................................................................................. ……………………………………..94
Однолітки (життєвий шлях Василя Трохимовича Солодкова) ........................................... 101
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ
Відомості про авторів ………………………………………………………………… 107