Журнал "Післядипломна освіта в Україні" 21
Назва: Журнал "Післядипломна освіта в Україні" №2 2012 (21)
|
Науково-редакційна рада:
В. Олійник (голова), ректор Університету менеджменту освіти НАПН України;
В. Мадзігон, перший віце-президент НАПН України, директор Інституту педагогіки НАПН України;
М. Віднічук, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
A. Зубко, ректор Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів;
Р. Зуб'як, ректор Івано-Франківського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників;
B. Пашков, ректор Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти;
Л. Покроєва, ректор Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти;
М. Романенко, ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
О. Рудяков, ректор Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти;
О. Ситніков, директор Інституту ПОІПП ДВНЗ «Університету менджменту освіти»;
Н. Чепурна, ректор Черкаського обласного інституту післядипломної освіти
педагогічних працівників.
Головний редактор
Л. Ващенко, д-р пед. наук, проф.
Заступники головного редактора:
Т. Бойченко, канд. пед. наук, доцент;
Є. Чернишова, канд. пед. наук, доцент.
Редакційна колегія:
В. Андрущенко, д-р філос. наук, проф.;
В. Биков, д-р техн. наук, проф.;
Н. Волянюк, д-р психол. наук, проф.;
В. Дивак, канд. пед. наук, доцент;
Л. Карамушка, д-р психол. наук, проф.;
Н. Клокар, д-р пед. наук;
П. Лушин, д-р психол. наук, проф.;
В. Маслов, д-р пед. наук, проф.;
В. Паламарчук, д-р пед. наук, проф.;
Ю. Приходько, д-р психол. наук, проф.;
Н. Протасова, д-р пед. наук, проф.;
Л. Пуховська, д-р пед. наук, проф.;
В. Пуцов, канд. пед. наук, доцент;
Т. Сорочан, д-р пед. наук, проф.;
Т. Сущенко, д-р пед. наук, проф.;
В. Яковець, д-р фіз.-мат. наук, проф.
Видавець
Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
Редактори:
Л. Івашень; В. Отрішко; 0. Кірієнко.
Технічні редактори:
Т. Кислян;
Я. Васильченко.
Коректор
Л. Дончевська.
Адреса редакції:
04053, Київ, Артема, 52-а, тел. 481-38-58,481-38-12, 481-38-13, 481-38-15 E-mail:rector@umo.edu.ua E-mail: infoumo@gmail.com Web-сайт www.umo.edu.ua
Видається з 2001 p.
Свідоцтво про державну реєстрацію серія KB № 4286 від 12.06.2000 р.
Здано до набору 22.10.2012 р. Підписано до друку 22.11.2012 р. Формат 60x84/8. Папір офсетний. Друк офсетний. Тираж 300 прим. Зам. 349.
Виготівник TOB «АТОПОЛ», 03067, м. Київ, б-р І. Лепсе, 4 (044) 496-18-98
Свідоцтво про внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру КІ ЗО від 24.05.2002 р.
ЗМІСТ
ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У ГАЛУЗІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
В. Абатурова
Система дополнительного педагогического образования для системы работы с одаренными школьниками …………………………………………………..3
B. Синенко
О модернизации системы дополнительного профессионального педагогического образования...................................................... …………………………….4
О. Савченко
Цінності, що об'єднують шкільну і педагогічну освіту ………………….9
C. Максименко
Механізми розвитку особистості.................. …………………………….12
М. Михайліченко, В. Шинкарук
Якість вищої освіти як провідний імператив Болонських угод.................. 14
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. Бондарчук
Компетентність і компетенція: основні підходи до визначення
понять................................................................ …………………………….19
Л. Інжиєвська
Екофасилгтативний супровід в перехідний період зміни професії …………..23
В. Мельник
Аналіз об'єктивних процесів у системі післядипломної освіти
педагогічних кадрів у контексті міжнародної інтеграції …………………26
A. Москальова
Саморегуляція у процесі подолання професійних
криз керівниками освітніх організацій.......... …………………………..…30
B. Солодков
До принципів підготовки викладачів системи післядипломної
педагогічної освіти.......................................... ……………………………..33
П. Лушин
Так ли далека личностно ориентированная перспектива в образовании?.……………………………………………………………………37
Л. Карамушка
Психологічна готовність керівників загальноосвітніх навчальних
закладів до управління: зміст, структура, тенденції розвитку
та психологічні умови формування в системі післядипломної
педагогічної освіти………………………………………………………………41
О. Ляшенко
Методологічні засади моніторингу якості освіти……………………………47
НАУКОВІ ОСНОВИ РОЗГОРТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
В. Брюховецька
Інноваційний формат університетської лекції в сучасному освітньому процесі………………………………………………………………………….50
Н. Мурована
Світоглядні засади інноваційної культури керівників
загальноосвітніх навчальних закладів……………………………………….54
В. Яковець
Інноваційні підходи в організації підвищення кваліфікації
керівних кадрів освіти в Університеті менеджменту освіти
Національної академії педагогічних наук України………………………….57
Л. Ващенко
Концептуальні засади організації навчального процесу
з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних
та керівних кадрів освіти в умовах інноваційного розвитку
інститутів післядипломної педагогічної освіти……………………………….61
ПРАКТИКА ОСВІТНІХ РЕФОРМ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
Т. Пушкарьова
Організація навчально-методичного супроводу шкільної освіти на основі інтегративного підходу ………………………………………………………..66
Н. Бібік
Вимірювання освітніх результатів як компонент розвитку сучасної школи…………………………………………………………………………...69
О. Боднар
Критерії оцінювання якості науково-методичного сервісу в регіоні………71
Г. Єльникова
Організація моніторингу та підсумковий аналіз діяльності
керівників загальноосвітніх навчальних закладів…………………………..74
М. Набок
Оцінювання ефективності діяльності державних службовців відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів……………79
АНДРАГОГІКА І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ,
О. Нежинська
Особливості формування тендерної компетентності керівників
освітніх організацій в умовах очно-дистанційної форми навчання………..82
В. Пуцов
Андрагогіку — в дію (з досвіду роботи Луганського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти)………………………………85
М. Скрипник
Вступ до теорії інтерактивних технологій післядипломного
навчання…………………………………………………………………………87
Т. Сорочан
Місія та функції андрагогів у системі післядипломної
педагогічної освіти…………………………………………………………….92
ПРОЕКТНИЙ ПОРТФЕЛЬ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
О. Ануфрієва
Застосування кваліметрії до оцінки якості наукового дослідження ……... 97
В. Базелюк
Експеримент як фактор інноваційного розвитку школи
майбутнього……………………………………………………………………102
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ
Відомості про авторів 107