ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
Із 16 вересня по 20 вересня 2024 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 94 педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365 відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації та затверджених розкладів занять навчальних груп. Процес навчання замовників освітніх послуг максимально компетенізовано, надається перевага суб’єктній активності й творчості педагогічного працівника, який самостійно моделює і зреалізовує індивідуальну освітню траєкторію, визначає параметри процесу навчання (зміст, тривалість, форми, методи, програми, засоби та ін.), варіативно прогнозує результати професійно-педагогічної діяльності тощо. В освітньому процесі перевага надається інноваційним технологіям змішаного навчання, колаборативного навчання, інтегрованого навчання, перевернутого класу, сторітелінгутощо.
Завершили підсумково-рефлексійний етап на курсах підвищення кваліфікації 63 слухачі (2 навчальні групи) за категорією: «Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (63 особи) із 23 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Дніпропетровської області.
20 вересня 2024 рокузавершили навчання на курсах підвищення кваліфікації працівники Миколаївської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» за категорією: «Персонал, що залучається до професійного навчання на виробництві. Психолого-педагогічний мінімум» у кількості 31 особа. Працівники Миколаївської філії «Газорозподільні мережі України» проходили курси підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Персонал, який залучається до професійного навчання на виробництві. Психолого-педагогічний мінімум». Освітньо-професійна програма передбачає підвищення рівня готовності персоналу до виконання інноваційних професійних завдань та функцій; опанування теоретичних знань, формування практичних умінь і навичок із професійної (виробничої) педагогіки, психології професійної діяльності, професіології і педагогіки праці, дидактики професійної освіти. Програму розроблено на засадах людиноцентрованого, компетентнісного, андрагогічного, особистісно-зорієнтованого, акмеологічного, системного та інших інноваційних підходів, сучасних освітніх технологій і принципів навчання дорослих. Освітньо-професійну програму розроблено відповідно до комплексної теми науково-дослідної роботи БІНПО «Трендвотчінг ринку праці в системі підготовки і підвищення кваліфікації фахівців в умовах повоєнного відновлення України» (0122U202007, 2022–2025 рр.).
Відбувся захист випускних робіт. Членами комісії були два професори: Лідія Мамчур, Ірина Кучеренко; три доценти: Михайло Жук, Володимир Кулішов, Олег Фурс; один викладач: Владислав Чертов.
Слухачі курсів підвищення кваліфікації ІІІ (підсумково-рефлексійного) етапу пройшли «Вихідну анкету слухачів курсів підвищення кваліфікації», що має за мету врахувати побажання та зауваги замовників (споживачів) та проаналізувати рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців у галузі П(ПТ)О.
Слухачі курсів підвищення кваліфікації взяли активну участь у заходах, організованих колективом БІНПО: семінарі-тренінгу «Сучасне офіційно-ділове спілкування» у рамках роботи школи-студії «Мистецтво мовної комунікації», майстеркласі «Імерсивні технології: Актуальні тенденції в професійній освіті» у рамках роботи Оnline-академії цифрових технологій.
Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної освіти.
Тримаємо наш переможний освітянський стрій!