ДЗВО «УМО» ПОТРАПИВ ДО СВІТОВОГО МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО НАУКОВОГО РЕЙТИНГУ 2025
21 листопада 2024 року британське видавництво Times Higher EducationспільнозSchmidt Science Fellowsопублікували результати першого Світового міждисциплінарного наукового рейтингу 2025(Interdisciplinary Science Rankings 2025).
Цього року рейтинг проводився вперше і до нього увійшло 749 університетів з 92 країн Європи, Азії, Африки та Латинської Америки. Україну у цьому престижному рейтингу представили 25 університетів, серед яких ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.
Світовий міждисциплінарний науковий рейтингє першою спробою оцінити внесок університетів у міждисциплінарну науку. Рейтинг включає 11 показників ефективності для оцінки діяльності закладів вищої освіти, охоплюючи наукові галузі, що є найбільш затребуваними у світі, зокрема: комп’ютерні науки, інженерія, науки про життя та фізичні науки.
Методологія оцінювання базувалася на 157 мільйонах цитувань і 18 мільйонах наукових публікацій, які надала база даних Elsevier Scopus, що охоплює 30000 рецензованих журналів, опублікованих між 2019-2023 роками. Окрім того, були враховані відповіді 20000 науковців з усього світу, які долучилися до збору даних для цього рейтингу.
Перше місце у Світовому міждисциплінарному науковому рейтингу 2025 посів Массачусетський технологічний інститут (США). Лідером серед українських університетів став Сумський державний університет із загальним балом 39.8-42.5, що дозволило йому зайняти позицію 251-300. На другому місці - Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та Київський національний університет імені Тараса Шевченка, на третьому Національний університет харчових технологій, що поділили позицію 401-500, далі Львівський національний університет імені Івана Франка та Харківський політехнічний інститут посілимісця 501-600.
ДЗВО «УМО» взяв участь у зборі даних для Interdisciplinary Science Rankings 2025 з метою аналізу наукової діяльності Університету та науково-педагогічних працівників у таких галузях, як «бізнес та економіка», «психологія», «педагогіка» та «соціальна робота», отримавши статус «репортер» - статус закладу, що звітує про свою наукову діяльність.