УЧАСТЬ БІНПО У ВЕБІНАРІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ»

УЧАСТЬ БІНПО У ВЕБІНАРІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ»

03 жовтня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України взяли участь у вебінарі «Ефективна комунікація та управління конфліктами».

Проведення вебінару стало можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Участь у вебінарі взяли: Наталія Торба, доцентка кафедри, кандидатка психологічних наук, доцентка, Олег Фурс, доцент кафедри, кандидат психологічних наук, та Ілля Пахомов, старший викладач кафедри, здобувачі освіти освітнього рівня магістра освітньої програми «Психологія».

Проблема ефективної комунікації та профілактики конфліктів є сьогодні особливо актуальною для освітньої сфери, де стикаються інтереси науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів освіти та її здобувачів. Актуальною ця проблема є і для викладачів кафедри педагогіки, психології та менеджменту БІНПО, які викладають дотичні теми для здобувачів вищої освіти та слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Спікером вебінару виступив Павло Горбенко – психолог, психотерапевт, супервізор, який спеціалізується на когнітивно-поведінковій терапії, гештальт-терапії та символдрамі, здійснює сімейне консультування та психотерапію.

На початку вебінару спікер нагадав, що треба враховувати під час комунікації з іншими людьми, для того, щоб вас краще розуміли. Також розповів, як впливає стрес, пов’язаний з війною, на комунікацію та що треба пам’ятати, щоб не створювати зайвих конфліктів. Особливу увагу Павло Горбенко звернув на те, що треба робити, якщо конфлікт от-от виникне, або вже виник і які варіанти дій існують.

Особливу цінність вебінару становили практичні рекомендації щодо того, як поставити запитання, щоб порозумітися із співрозмовником, як донести свою точку зору, або прохання, як відмовити, щоб це не звучало надто категорично. Також спікер показав прийоми, які використовують у своїй практиці професійні медіатори-посередники.

Науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки, психології та менеджменту отримали корисний практичний досвід та мали змогу поповнити свій арсенал комунікативних технік, а також згадати те, чим користувалися раніше для побудови ефективної комунікації та вирішення конфліктів в освітньому середовищі.

Дякуємо організаторам та спікеру за актуальну та практично цінну інформацію!