УЧАСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ УМО В ФОРСАЙТ-СЕСІЇ «ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ДОСТУПНІСТЬ, ВАРІАТИВНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ»
22 серпня 2023 року на форсайт-сесії «Позашкільна освіта Київщини: доступність, варіативність, ефективність» у рамках освітнього форсайту «Київщина: розвиток освіти у воєнний час та після перемоги» спікером виступила Інна Отамась, в.о. проректора з наукової роботи та цифровізації ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидат історичних наук, доцент.
Захід, традиційно було проведено для керівників закладів позашкільної освіти області перед початком нового навчального року у змішаному форматі в приміщенні Палацу творчості дітей та юнацтва Броварської міської ради. Організатори зустрічі: Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини».
ДЗВО «Університет менеджменту освіти» співпрацює з «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» понад п’ять років. Спільно проведено різноманітні заходи та напрацьовано відповідні методичні рекомендації, що сприяє підвищенню професійної майстерності педагогічних працівників позашкільної освіти.
Під час заходу Інна Отамась вручила Подяку від ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Миколи Кириченка заступнику директора з навчально-методичної роботи КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» Людмилі Шевченко за плідну співпрацю, високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у розвиток системи з підвищення кваліфікації.
Учасники форсайт-сесії обговорили пріоритетні та актуальні вектори розвитку позашкільної освіти у контексті післявоєнного відновлення; окреслили шляхи підвищення конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти; наголосили на забезпеченні організації доступного, психологічно комфортного та безпечного освітнього середовища; визначили ефективні освітні технології розвитку дитини в закладах позашкільної освіти; акцентували важливість розвитку цифрового освітнього простіру як тренду ХХІ століття; спроєктували комплекс заходів, спрямованих на активізацію національно-патріотичного виховання учнівської молоді, як засобу становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя.