ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ННІМП ДЗВО «УМО» БЕРУТЬ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ «МИРОТВОРЧА ОСВІТА ЗАРАДИ КОНСОЛІДОВАНОЇ ТА ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОЇ ЄВРОПИ»

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ННІМП ДЗВО «УМО» БЕРУТЬ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ «МИРОТВОРЧА ОСВІТА ЗАРАДИ КОНСОЛІДОВАНОЇ ТА ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОЇ ЄВРОПИ»

У рамках участі в конкурсі «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи» науково-педагогічні працівники кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, а саме: завідувачка кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, доцент Тетяна Бурлаєнко, доцент Ольга Постоєва, старший викладач Ольга Брусєнцева підготували і подали 30 квітня 2024 року колективний проєкт на тему: «Підготовка менеджерів в контексті миротворчої освіти заради консолідованої та людиноцентричної Європи».

Організатори конкурсу проєктів: команда проєкту PeaECH, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Метою проведення конкурсу проєктів є активізація освітян та представників громад до популяризації європейських миротворчих цінностей, розробки і впровадження інновацій з миротворчої освіти у освітні процеси та громадську діяльність.

Мета запропонованого авторського проекту: запровадити миротворчу освіту в закладі вищої освіти, поширити знання про європейські цінності людиноцентризму, сформувати готовність майбутніх менеджерів до розв’язання проблем у професійній діяльності за допомогою використання методів та засобів миротворчої діяльності.

Завдання проєкту:

  • створення сприятливого освітнього середовища в ННІМП ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України для впровадження миротворчої освіти;
  • розвиток компетентностей з питань кроскультурних комунікацій, діалогу, толерантності, ненасильницького спілкування, питань міжнародної безпеки та державної політики в сфері євроінтеграції;
  • розвиток компетентностей з питань етики бізнесу, корпоративної культури та соціальної відповідальності;
  • розвиток цифрових навичок, навичок здійснення наукових досліджень, навичок проєктування, тьюторської діяльності студентів.
  • упровадження освітніх інновацій з миротворчої освіти, зокрема: здійснення наукових досліджень, розробка навчальних тем, проведення навчальних занять, дискусій, круглих столів з питань миротворчої освіти із залученням студентів, викладачів, психологів, представників громадянського суспільства, іноземних університетів, міжнародних організацій щодо.

Бажаємо успіхів команді викладачів!