ВИПУСК 31 (60) 2025

Завантажити випуск повністю (PDF)

Ageicheva Anna, Bolotnikov Serhii, Bolotnikova Alla. Esp teachers methodological competence improvement main aspects
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-12-29

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Alizade Sabina. Creative approach in modern education concept
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-30-45

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Bayramova Lala. Psychological and pedagogical conditions for activating pupils’ cognitive activity
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-46-61

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Дубініна Оксана. Ціннісні концепції та їхня роль у соціалізації українських учнів у польських школах
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-62-77

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Казначеєва Тетяна. Трансформація управління комунікаціями у закладі позашкільної освіти
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-78-91

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Карташова Любов. Дистанційне навчання: вирішуємо проблему цифрового освітнього середовища методичної підготовки вчителів
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-92-111

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Kerimova Elvira. The impact of teacher-student relationships on learning outcomes in the pedagogical process
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-112-124

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Лучкевич Вікторія. Нейролінгвістичний підхід у навчанні іноземних мов: принципи та стратегії навчання
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-125-138

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Лучкевич Михайло. Використання штучного інтелекту при вивченні дисциплін циклу DevOps
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-139-154

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Majidov Shahriyar. The essence and issues of the concept of «Іnstruction»
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-155-172

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Мельник Олена. Білінгвальне викладання дисциплін митного спрямування: необхідність та основні виклики впровадження
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-173-188

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Непийпа Наталія. Розвиток професійних компетентностей тьюторів через онлайн-платформи: можливості та виклики
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-189-202

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Оllo Vasyl. Artificial intelligence (AI) – the penitentiary trajectory of the format of the social and creative model teacher-education student
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-203-218

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

Шевченко Олександр. Особливості фахової підготовки майбутніх військових журналістів в системі вищих військових навчальних закладів
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-31(60)-219-234

Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License