ВИПУСК 33 (62) 2025
Завантажити випуск повністю (PDF)
Babayeva Fidan. Humanization of education as a priority of the contemporary pedagogical process
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-12-27
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Babayeva Vusala. Phonetıc and phonologıcal characterıstıcs of modern Amerıcan Englısh
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-28-43
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Бажан Сергій. Основні ризики для закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування системи професійної освіти України
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-44-75
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Боброва Лариса. Батьківська участь в освіті дитини як чинник їхнього взаєморозуміння в умовах освітніх змін
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-76-91
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Бурлаєнко Олександр Ярослав, Драч Ірина. Розвиток відкритої освіти у закладах вищої освіти як наукова проблема в зарубіжних і вітчизняних дослідженнях
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-92-111
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Hajiyeva Lamiya. Characteristics of the development of creative thinking in early childhood
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-112-126
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Ілійчук Любомира. Механізми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-127-144
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Mammadova Khayala. The use of modern teaching methods and technologies in general education as a key tool of modernization
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-145-161
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Novruzova Khumar. System for teaching algebra using ICT in higher pedagogical education
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-162-180
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Олейко Максим. Сенйорність працівників ІТ-компаній та післядипломна освіта ІТ-фахівців
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-181-196
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Пехота Олена, Бєляєв Сергій, Купенко Олена. Нейромережеві технології в саморозвитку життєвих навичок дорослої людини
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-197-213
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Сергеєва Лариса. Формування емпатійного освітнього середовища закладу освіти: навички міжособистісного спілкування та управління аудиторією
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-214-231
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Sultanzade Narmin, Pashayev Elnur. The future of holistic education: trends and predictions
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-232-252
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Чижевський Борис. Сутність, ознаки й специфіка законодавчого забезпечення управління трансформаційними процесами у закладах загальної середньої освіти
https://doi.org/10.58442/3041-1831-2025-33(62)-253-290
Copyright (c) 2024. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
