ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ "ВІСНИК ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ" СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» ВИПУСК 23(52) 2023

ЗМІСТ

 

Alikishiyeva Humay. Formation of listening and speaking skills in high school students

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-10-22

Dr Buk-Cegiełka Marta. Klaryfikacja wartości wolności przez uczniów w edukacji wczesnoszkolnej

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-23-37

Волярська Олена, Муранова Наталля. Розвиток медичної компетентності дорослих на прикладі проєктної діяльності університету третього віку у Словаччині

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-38-51

Eylazova Sevinj. Role of and benefits of using information and communication technologies in improving the quality of the «pedagogy» course in pedagogically oriented educational institutions

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-52-64

Jafarli Esmira, Mammadova Jabarud, Mustafayeva Parvin. Optimal ways of teaching the topic «trigonometric equations» in the school mathematics course

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-65-81

Житомирська Тетяна. Патріотизм як філософська категорія: філософія кави

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-82-94

Isazade Nubar. The main directions of distance education of students in higher education institutions

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-95-107

Karimova Jamila.Consideration of physiological and anatomical features of adolescents in teaching biology

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-108-122

Khanbutayeva Aida. Assessment in online education

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-123-139

Матвєєва Олена.Ключові аспекти надання професійної допомоги інклюзивно-ресурсними центрами: реалії та перспективи

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-140-153

Муляр Оксана. Особливості використання цифрової дошки jamboard при вивченні суспільствознавчих предметів у закладах загальної середньої освіти

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-154-166

Nabiyeva Gulyanag.Views of "Fyuuzat" members on humanism

https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-23(52)-167-182