Кадровий потенціал системи післядипломної педагогічної освіти: науково-методичний аспект
Автор: Є.Р. Чернишова Рік: 2012 Сторінок: 208 |
Схвалено і рекомендовано до друку вченою радою Державного вищого навчального закладу«Університет менеджменту освіти» НАПН України як наукове видання для системи післядипломної педагогічної освіти (протокол № 6 від 21 вересня 2011 р.)
Рецензенти: В. В. Олійник, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, ректор УМО;
Г. А. Дмитренко, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки та управління персоналом;
Н. І. Клокар, доктор педагогічних наук, директор КОІППО.
Науково-методичний посібник «Кадровий потенціал системи післядипломної освіти: науково-методичний аспект» містить аналіз сучасних тенденції формування національного кадрового потенціалу суспільства, і зокрема вищої освіти, концептуальні підходи до кадрового забезпечення соціальних процесів в умовах відкритості освітніх систем, стан формування державної кадрової політики в системі післядипломної педагогічної освіти. Його видання сприятиме підвищенню ефективності функціонування навчальних закладів системи ППО через науково-теоретичне обґрунтування та розроблення науково-методичних підходів, спрямованих на вдосконалення формування та використання їх кадрового потенціалу в умовах трансферу національної економіки глобалізації освітніх процесів.
ЗМІСТ
Умовні скорочення............................................... …………………………..4
Передмова............................................................. …………………………..5
Розділ і. Формування кадрового потенціалу освітньої галузі в умовах трансформації українського суспільства…………………………...…..……….10
1.1.Сучасні тенденції формування національного кадрового потенціалу суспільства: соціально-економічний аспект…………………………………10
1.2.Концептуальні підходи до кадрового забезпечення соціальних процесів в умовах відкритості освітніх систем……………………………………………25
1.3.Стан формування державної кадрової політики в системі післядипломної педагогічної освіти…………………………………………………………..…43
Розділ 2. Методологічні основи формування кадрового потенціалу системи післядипломної педагогічної освіти як проблема педагогічної теорії й практики……………………………………………………………………….56
2.1.Теоретичні підходи до проблеми формування кадрового потенціалу закладів ППО…………………………………………………………………………….56
2.2.Організаційно-правова характеристика навчальних закладів системи ППО як головний чинник формування їх кадрового потенціалу ………………………76
2.3.Сутність і структура кадрового складу навчального закладу системи ППО та основні стадії його формування………………………………………………93
2.4.Ресурсне забезпечення процесу формування кадрового потенціалу навчального закладу системи ППО у контексті світових тенденцій розвитку ринку праці керівних і педагогічних кадрів…………………………………109
Заключна частина……………………………………………………………..131
Глосарій…………………………………………………………………………143
Список використаних джерел………………………………………………..199