Когнітивний стиль керівників освітніх організацій як чинник ефективності їхньої управлінської діяльності
Автор: О.І.Бондарчук, Г.В.Соломіна Рік: 2011 Сторінок: 24 |
Навчально-методичну розробку присвячено висвітленню особливостей когні-тивного стилю керівників освітніх організацій та його розвитку як важливого чинника підвищення ефективності діяльності керівників шкіл. Розробка складається з нав-чально-тематичного плану, програмного змісту, інформаційних матеріалів для спец-курсу, а також завдань для самостійної роботи, питань для самоконтролю й списку використаної та рекомендованої літератури.
Призначено викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, керів-никам освітніх організацій, які займаються самоосвітою, а також усім, хто цікавиться проблемами психологічної підготовки управлінських кадрів до професійної діяльності в умовах соціальних трансформацій.