Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу

Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу

Автор: Киричук В.О., Гонтаровська Н.Б., Прашко О. В., Андросович К. А., Мельник М. Ю., Веселка Ю.Б., Давидова М. О.

Рік: 2014

Киричук В.О., Гонтаровська Н.Б., Прашко О. В., Андросович К. А., Мельник М. Ю., Веселка Ю.Б., Давидова М. О.

Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу / За заг. ред. В. О. Киричука. – К.: Інститут обдарованої дитини. – 2014. – 209 с.

У посібнику розкриваються сутність, функції, особливості та теоретико-практичні аспекти соціально-педагогічних технологій проектування розвитку обдарованості в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів.

Представлено актуальні тренінг-семінари щодо формування соціальної компетентності обдарованих учнів, співпраці з батьками, підвищення рівня адаптованості учнів, профорієнтації.

Практичний посібник призначено для науковців, педагогів загальноосвітніх навчальних закладів, усіх осіб, зацікавлених в упровадженні в практику навчального закладу засад проектної педагогіки.