Кафедра філософії і освіти дорослих
Актуальні технології навчання у фаховій передвищій освіті
Вектори цифровізації професійного розвитку педагогічних працівників
Виховання особистості громадянина-патріота в новій українській школі
Внутрішня система забезпечення якості освіти- організація освітнього середовища
Готовність до інноваційної діяльності науково-педагогічних працівників
Дидактика- практикум
Діагностика і розвиток професійної самосвідомості педагога Нової української школи
Естетизація освітнього середовища
Індивідуальні та соціально орієнтовані технології розвитку креативної компетентності науково-педагогічних працівників
Інноваційний освітній потенціал сучасних арт-практик і креативних індустрій
Ключові вміння ХХІ ст.- теорія і практика втілення в освітньому процесі
Когнітивний стиль професійної діяльності педагога
Креативні практики в освіті дорослих
Культуротворчість у структурі метакомпетентностей особистості
Модернізація вітчизняної освіти ХХI ст., питання суб’єктності
Навчальні тексти нового типу- проєктування, структуризація, оформлення
Особливості організації освітнього середовища в умовах Нової української школи
Педагогіка дитинства
Педагогіка партнерства- від комунікації до діалогу
Підвищення кваліфікації педагогів для Нової української школи- дорожня карта модернізації
Принципи академічної доброчесності педагога у процесі створення і опублікування дидактичних і методичних розробок, презентацій, онлайн-уроків з мистецтва
Професійний розвиток педагога в умовах інноваційного освітнього середовища
Професійний розвиток педагогічних працівників у системі методичної роботи
Психологічні особливості освіти дорослих в умовах змішаного навчання
Розвиток дизайн-мислення засобами мистецтва
Розвиток інклюзивної освіти в Україні
Розвиток мотивації професійної діяльності педагогічних працівників
Свобода, культура, професійний розвиток педагога Нової української школи
Створення і використання цифрового забезпечення освітнього процесу в професійній діяльності педагога Нової української школи
Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих
Теорія і практика підручникотворення в загальній мистецькій освіті
Технології гейміфікації та інтерактивності у забезпеченні інноваційності освітнього процесу
Фасилітативний супровід освітнього процесу в умовах змішаного навчання
Фасилітація і коучинг - феномени педагогічної інноватики
Шкільний урок ХХI ст.- типи, проєкти, аналіз