ЄРМОЛЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ

ЄРМОЛЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ

ORCIDiD0000-0003-3048-7844

ResearcherID:

https://publons.com/researcher/1720380/andrey-yermolenko/

Профіль вченого у Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=e3gv8_4AAAAJ

Сторінка автора у Електронній бібліотеці НАПН України:

http://surl.li/pypvr

Додаткові відомості

Освіта

1988-1992 рр. навчався у Сімферопольському вищому воєнно-будівельному училищі. Кваліфікація: соціальний педагог-психолог.

2002-2004 рр. – Національна академія оборони України. Магістратура. Кваліфікація: магістр військово-соціального управління.

2004-2007 рр. – навчання в ад’юнктурі Національній академії оборони України.

Тема дисертації: Збройні Сили України як елемент Воєнної організації держави (у 2007 році захистив кандидатську дисертацію та отримав науковий ступінь кандидата наук за спеціальністю 23.00.02 – політичні інститути та процеси)

Досвід роботи

З 1992 року до 2004 року проходив службу на посадах пов’язаних із роботою з особовим складом (від заступника начальника монтажної групи по роботі з особовим складом до заступника командира Реактивного артилерійського дивізіону з виховної роботи).

2007-2008 рр. працював на посаді викладача кафедри військово-гуманітарних дисциплін Військового інституту Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.

З 2008 року по 2019 року працював на посаді доцента кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

2019-2023рр. завідувач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

З листопада 2023 року дотепер – доцент кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

У 2013 році було присвоєно вчене звання доцент кафедри філософії і освіти дорослих.

Громадська активність

З 2022 року член ГО «Міжнародної фундації науковців та освітян»

Наукова діяльність

Наукове дослідження «Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти в умовах сталого розвитку» (0121U108611, 2021 рік)

Підтема дослідження: «Модель розвитку лідерської компетентності педагогічних працівників закладів П(ПТ)О в умовах сталого розвитку»

Участь в НДР «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (0120U104637 дата реєстрації: 30.10.2020).

 Підтема наукового дослідження: «Особливості професійного розвитку педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти в умовах відкритого університету післядипломної освіти»

Нагороди

Знак Національної академії педагогічних наук України «Ушинський К.Д.» (Наказ НАПН України №8К від 17.02.2022 р.)

Подяка Міністерства освіти і науки України (Наказ МОН України №122-К від 21.04.2023 р.).

Нагрудний знак Командувача ОС ЗС України «За службу та звитягу» ІІІ ступеня.

ПУБЛІКАЦІЇ

Наукові публікації:

у виданнях, що входять до наукометричних базах даних (Scopusта WebofScience):

  1. Yermolenko, A., Sydorenko V., Lukіianchuk A., Denysova A., Haragirlo V. «PLATFORM PROFOSVITA» as innovative educational and digital environment for specialists professional development. Revista Educação & Formação. 2020. Vol 5 No 3. (WoS) URL: https://doi.org/10.25053/redufor.v5i15.3397

  2.  Yermolenko, A.B., Kulishov, V.S., Skyba, Y.A., Shevchuk, S.S.& Shchypska, T.P.Development of Scientific and Methodical Competence of Teachers of Vocational Education Institutions. Propósitos y Representaciones. Mar. 2021. Vol. 9, SPE(2), e994. (Scopus) URL: http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/994

  3.  Yermolenko, A., Zhukova, O., Mandragelia, V., Veselska, L., Dotsenko, S. 2022. The Main Problems of Forming Soft Skills in the Future Career of a Student in a Pandemic. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. March 2022. Vol. 22 No. 3, P. 23-28. (WoS) URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202203/20220304.pdf

у наукових фахових виданнях:

  1. Єрмоленко А.Б. Актуалізація Концепції Нової української школи в контексті надбань Теорії поколінь. Методист. 2018. №6. С. 72-79.

  2. Yermolenko A. Realities of the educational space of Ukraine through the prism of the Theory of generations. Application of English Language in the Teaching of Criminal Legal Disciplines: Materials of Interuniversity Scientific and Practical Internet Conference (Kyiv, June 14, 2018). Kyiv: National Academy of Internal Affairs. 2018. P 179-195.

  3. Єрмоленко А.Б. Перспективи розвитку вітчизняної моделі освіти дорослих в контексті соціокультурних трансформацій. Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». 2019. №9 (38). C. 32-47.

  4. Єрмоленко А.Б. Вплив глобальних цивілізаційних трансформацій на формування вимог до післядипломної освіти в Україні. Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». 2019. №10 (39). С. 57-73.

  5. Yermolenko A., Kulishov V., Shevchuk S. Innovative principles of development of methodical competence of modern teacher of vocational education. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools. 2020. 38(2). P. 113–118. URL: https://farplss.org/index.php/journal/article/view/696

  6. Єрмоленко А.Б., Кулішов В.С, Шевчук С.С. Розвиток інноваційної компетентності сучасного педагога професійної школи. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журнал. 2020. №5 (194). С. 52-57.

  7. Єрмоленко А.Б. Сучасна модель розвитку лідерської компетентності педагогічних працівників професійної освіти в системі підвищення кваліфікації. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. 2021. Вип. 1 (45). С. 205-213.

  8.  Єрмоленко А.Б., Геревенко А.М. Науково‐методичне забезпечення розвитку людського капіталу у сфері професійної освіти і навчання для повоєнних потреб особистості, суспільства, економіки. Академічні візії. 2023. № 21. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8143328

  9. Єрмоленко А.Б., Масліч С.В. Стратегічні домінанти розвитку закладу професійної освіти. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2023. № 101. С. 55-61. URL: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/issue/view/76

у матеріалах міжнародних, всеукраїнських науково-практичних конференцій, регіональних науково-практичних семінарів:

  1.  Єрмоленко А.Б. Меленіали та діджитал покоління – нова формація на ринку праці. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: зб. Матеріалів V Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму (20 вересня 2023 року). МАН України, 2023.

  2. Єрмоленко А.Б. Цифрова дидактика як засіб підвищення професійної компетентності педагогічних працівників: інтерактивні технології.

  3. Єрмоленко А.Б. Випереджувальна модель вітчизняної освіти – ключовий тренд розвитку людського капіталу для повоєнних потреб особистості, суспільства, економіки. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників на засадах цифрової дидактики: зб. матеріалів міжрегіонального науково-практичного семінару (23 березня 2023 року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України / упор. А. Єрмоленко. Біла Церква, 2023. 199 с.

  4. Єрмоленко А.Б. Розвиток лідерської компетентності педагога в умовах диджиталізації суспільства. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах диджиталізації суспільства: зб. тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. (Київ, 10 листопада 2022 р.). Київ, 2022. С. 37-41.

  5. Єрмоленко А.Б. Інтеракція як ефективний засіб розвитку фахової компетентності здобувача професійної освіти. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 травня 2022 р.). Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2022. С. 91-94

  6. Єрмоленко А.Б. Розвиток лідерської компетентності фахівця як умова професійної кар’єри в умовах воєнного і повоєнного часу. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії: зб. тез ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму. Київ, 2022. С. 103-107.

  7. Єрмоленко А.Б. Імплементація кафедрою МПО та СГД напрямів державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану та пандемії: матеріали Регіонального науково-практичного семінару. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України. м. Біла Церква, 26 травня 2022 р. м. Біла Церква, 2022. С. 23-27

  8. Єрмоленко А.Б. Цифрові інструменти розвитку лідерської компетентності. Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах цифровізації економіки та суспільства: регіональний вимір: матеріали регіон. наук.-практ. семінару, м. Біла Церква, 02 червня 2022 р. м. Біла Церква, 2022 р. С. 44-48

у колективних монографіях

  1. Improvement of modern advanced training models for CTE teachers in the context of sustainable development: колективна монографія: електронне видання: В.Сидоренко, Л.Горошкова, А.Єрмоленко, В.Грядуща, А.Денисова / за науковою редакцією доктора педагогічних наук В.В. Сидоренко. Poland: Bilostok. 2021. 168 с.

  2. Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти в контексті розвитку професійної компетентності: колективна монографія / за науковою редакцією проф. В.Сидоренко. Poland: Bilostok. 2021. 236 c.

Навчальна продукція. Навчально-методичні посібники:

  1. Розвиток науково-методичної компетентності педагогів професійної освіти в умовах сучасних освітніх викликів та трансформацій: збірник електронних навчальних курсів / упоряд. А.Б. Єрмоленко. Біла Церква: БІНПО, 2022. 218 с.

  2. Розвиток науково-методичної компетентності педагогів професійної освіти в умовах сучасних освітніх викликів та трансформацій: збірник електронних навчальних курсів / упоряд. А.Б. Єрмоленко. Біла Церква: БІНПО, 2022. Частина 2. 351 с.

  3. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у системі післядипломної освіти: науково-методичний посібник / Єрмоленко А.Б., Набок М.В., Шевчук С.С., Масліч С.В., Кулішов В.С. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2021. 101 с.

  4. Єрмоленко А., Сидоренко В. Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти. Київ: Агроосвіта. 2020. 46 с.

  5. Єрмоленко А., Сидоренко В., Денисова А., Харагірло В., Кулішов В., Ковальчук О. Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти: збірник робочих програм / упорядкування В.В. Сидоренко, А.В. Денисова. Агроосвіта. 2020. 172 с.

  6. Єрмоленко А., Сидоренко В., Денисова А., Харагірло В., Кулішов В., Ковальчук О. Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти в умовах діджиталізації: цифровий програмно-методичний комплекс / за науковою редакцією В.В. Сидоренко. К.: НМЦ ВФПО. 2020. 190с.

Міжнародне стажування

Міжнародне стажування за програмою «Unified educational space: Ukraine-EU» 135 год. / 4,5 кредити ЄКТС. (вересень 2020 р. Хорватія). Certifikate HR 9332 / 02.10.2020.

Науково-педагогічне стажування за темою «Інновації в сфері вищої, професійно-технічної та фахової передвищої освіти в умовах цифрової трансформації» (20.05-27.06.2021 р., Болгарія-Україна, 180 год / 6 ЄКТС кредитів). Сертифікат № С-10501 / 27.06.2021

Підвищення кваліфікації

Курси підвищення кваліфікації за категорією «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів», (15.04.-15.11. 2019 року) ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.