Випуск 12(41) 2020
Завантажити випуск повністю (PDF)
ЗМІСТ
ПСИХОЛОГІЯ
Ольга Боковець. Мотивація досягнення у студентів із різним інноваційним потенціалом
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-10-27)
Богдан Бортун. Теоретична операціоналізація поняття «конструктивна конфліктність» особистості
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-28-46)
Наталія Волянюк, Георгій Ложкін, Андрій Колосов. Поведінкові патерни професійного самопочуття тренера
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-47-62)
Катерина Колос, Олена Дем’янчук. Використання модифікованих таблиць поппельрейтера як один із інноваційних методів корекційної роботи
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-63-80)
Владислав Папуша. Суб’єктність як фактор психологічної сепарації особистості
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-81-97)
Ольга Саннікова, Олександр Санніков. Толерантність до невизначеності як предиктор прийняття рішень особистістю
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-98-123)
ЕКОНОМІКА, МЕНЕДЖМЕНТ
Валентина Іванова. Конкуренція та інноваційна активність як складові моделі інтенсивного розвитку економіки
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-124-141)
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Ігор Дунаєв, Александр Кудь. Конструювання майбутнього для України: від інтуїтивного пророцтва до наукового синтезу
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-142-159)
Альфред Кураташвили. Теория неосуществимости «демократии» и необходимость усиления роли государственного управления в интересах народа
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-160-182)
В’ячеслав Супрун. Механізми формування ефективної системи управління в освіті України на основі європейського досвіду
(https://doi.org/10.32405/2522-9931/2522-9958-2020-12(41)-183-218)