Збірник наукових праць "Вісник післядипломної освіти" Серія «Соціальні та поведінкові науки» Випуск 20(49) 2022

 

ЗМІСТ

ПСИХОЛОГІЯ

Брюховецька Олександра. Психологічні особливості формування етнічної толерантності персоналу освітніх організацій
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-10-24

Кравчук Світлана. Ставлення до децентралізації та інтеграції мігрантів у місцеву громаду
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-25-36

Курбатова Альона. Комплексна програма психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-37-61

ЕКОНОМІКА

Боровик Тетяна, Тертишна Марина, Іванова Ірина. Малий бізнес України в умовах пандемії Сovid-19
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-62-80

Hutsaliuk Oleksii, Bondar Iuliiа, Kotsiurba Olha. Formation of analytical provision of sustainable functioning of service enterprises
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-81-102

Іванова Валентина. Стратегія розвитку туристичних підприємств: роль персоналу та цифрової трансформації бізнесу
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-103-117

Сухачова Ольга. Технології розроблення та прийняття управлінських рішень в системі менеджменту підприємства
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-118-142

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

Алейнікова Олена. Культурно-ціннісна трансформація України: розвиток екосистеми підприємництва
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-143-155

Банчук-Петросова Олена. Підхід до державного планування пріоритетного розвитку експортних галузей виробництва. Післявоєнне відновлення
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-156-168

Гусарчук Людмила, Алейнікова Олена. Етногенез якісного середовища національно-центричної освітньої системи за умов впливу війни на формування нових націєтворчих смислів
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-169-187

Максимчук Вячеслав. Формування державної освітньої політики щодо змісту діяльності педагогічних працівників у контексті модернізації професійної (професійно-технічної) освіти
https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-188-210