Дослідження спрямовано на теоретичне обґрунтування системи цілеспрямованого формування самостійної пізнавальної діяльності сту-дентів, яка розглядається як провідна умова удосконалення навчально-виховного процесу вищої школи. Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів є однією з найбільш актуальних проблем сьогодення і характеризується взаємозв’язками методологічного, мотиваційного, змістового, науково-методичного, процесуального і результативного аспектів. Сутність самостійних робіт як специфічних педагогічних конст-рукцій визначається особливостями пізнавальних завдань, утілених у конк-ретний зміст типів і видів самостійної роботи.
Ключові слова: вчитель біології, самостійна робота, пізнавальна діяльність, підготовка вчителів біології.
Исследование направлено на теоретическое обоснование системы формирования самостоятельной познавательной деятельности студен-тов, которая рассматривается как ведущее условие усовершенствования учебно-воспитательного процесса высшей школы. Организация самосто-ятельной познавательной деятельности студентов — одна из наиболее актуальных проблем — характеризуется взаимосвязями методологи-ческого, мотивационного, смыслового, научно-методического, процес-суального и результативного аспектов. Сущность самостоятельных работ как специфических педагогических конструкций определяется особенностями познавательных заданий, воплощенных в конкретное содержание типов и видов самостоятельной работы.
Ключевые слова деятельность студентов, самостоятельная познавательная деятельность, подготовка учителей биологии.
Research is directed on the theoretical ground of the system of the directed forming of independent cognitive activity of students, which is examined as a leading condition of improvement process of higher school. Organization of independent cognitive activity of students is one of most issues of the day and characterized intercommunications methodological, motivational, semantic, scientifically methodical, judicial and effective aspects. Essence of independent works as specific pedagogical constructions determined the features of cognitive tasks, incarnate in concrete maintenance of types and types of independent work.
Key words: activity of students, independent cognitive activity, preparation of teachers of biology