У статті розглянуто ідеї філософії людиноцентризму як нової стратегії розвитку су-
спільства, її актуальність в умовах модернізації вищої освіти, зокрема, під час підготовки магістрів з
педагогіки вищої школи. Визначено особливості проектування освітнього середовища вищого нав-
чального закладу на засадах компетентнісного підходу, який передбачає визначення особистісного та
соціально інтегрованого результату.
Ключові слова: людиноцентризм, освітнє середовище вищого навчального закладу, підго-
товка магістрів з педагогіки вищої школи.
В статье рассмотрены идеи философии человекоцентризма как новой стратегии развития
общества, ее актуальность в условиях модернизации высшего образования, в частности, при под-
готовке магистров педагогики высшей школы. Определены особенности проектирования образо-
вательной среды высшего учебного заведения с позиций компетентностного подхода, который
предполагает определение личностного и социально интегрированного результата образования.
Ключевые слова: человекоцентризм, образовательная среда высшего учебного заведения,
подготовка магистров педагогики высшей школы.
The article considers the ideas of the philosophy of human centrism as a new strategy of social
development, its role in modernization of higher education, in particular for masters’ training in higher school
pedagogics. The author analyzes distinctive characteristics of designing the educational environment of
institutions of higher education in terms of the competence-based approach which envisages determination of
personal and socially integrated outcomes.
Key words: human centrism, educational environment of institutions, masters’ training in higher school
pedagogics.