Луценко В. І. Структура сучасного електронного підручника

Автором статті зроблено спробу уніфікувати поняття «електронний під-ручник», «електронний навчальний посібник», «електронний посібник» відповідно до ДСТУ 7157:2010. Викладені в статті ключові вимоги до структури електронних видань дають змогу запропонувати єдиний підхід до їх створення залежно від виду електронного видання. На підставі проведеного аналізу, автором визначені основні переваги й недоліки електронних підручників. Викладені в статті положення дають змогу визначити перспективні напрями досліджень з цієї теми: програмні засоби створення електронних підручників, методи їх застосування в навчальному процесі та інші. 
Ключові слова: електронний підручник, електронний навчальний посібник, електронний посібник, електронне видання. 

Автором статьи сделано попытку унифицировать понятия «электронный учебник», «электронное учебное пособие», «электронное пособие» соответ-ственно ГОСТ 7157:2010. Изложенные в статье ключевые требования к струк-туре электронных изданий позволяют предложить единый подход к их созданию в 
зависимости от вида электронного издания. На основании проведенного анализа, автором определены основные преимущества и недостатки электронных учеб-ников. Изложенные в статье положения позволяют определить перспективные направления исследований по этой теме: программные средства создания элек-тронных учебников, методы их использования в учебном процессе и др. 
Ключевые слова: электронный учебник, электронное учебное пособие, элек-тронное пособие, электронное издание. 

The author in article undertakes attempt to unify a concept «electronic textbook», «electronic train aid», «electronic manual» in accordance with all union state standart 7157:2010. The stated in the article key requirements to the structure of electronic editions allowed to offer an unified approach to their creation depending on the type of electronic edition. On the basis of the conducted analysis,basic advantages and lacks of electronic textbooks are certain by author. The positions expounded in the article allow to define perspective directions of researches from this theme: programmatic facilities of creation of electronic textbooks, methods of their application in an educational process et al. 
Key words: electronic textbook, electronic train aid, electronic manual, electronic edition.