Ріктор Т.Л. Концептуальні основи підготовки якісних менеджерів засобами освіти

У статті розглянуто концептуальні питання підготовки якісних менеджерів, яких автор вважає управлінською елітою. Це такі управлінці, які спроможні орга-нічно поєднати посадові можливості з професійними знаннями, професійно осо-бистісними та соціально-особистісними (моральними) якостями задля особис-тісної самореалізації але за обов’язкової умови — в інтересах усього суспільства.
Ключові слова: менеджер, еліта, управлінська еліта, владна еліта, мене-джерська еліта, ціннісна еліта, система освіти, стратегічні цілі освіти, самореа-лізація.

Рассматриваются концептуальные проблемы подготовки  качественных менеджеров, которых автор определяет как управленческая элита. Это такие управленцы, которые способны органично соединить должностные возможности с профессиональными знаниями, с профессионально-личностными и социально-личностными (нравственными) качествами для личностной самореализации, но в интересах общества. 
Ключевые слова: менеджер, элита, управленческая элита, властная элита, менеджерская элита, ценностная элита, система образования, стратегические цели образования, самореализация.

Conceptual problems of producing quality managers, which the author defines as the managerial elite. These are managers who are able to seamlessly connect job opportunities with professional expertise, with professional and personal, social and personal (moral) qualities for personal fulfillment, but in the public interest.
Key words: manager, elite, managerial elite, authority elite, managerial elite, value elite system of education, the strategic goals of education, self-actualization.