У статті розкривається проблема підвищення кваліфікації педагогічних пра-цівників професійної школи на основі багаторічного досвіду Донецького інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників. Указані основні шляхи вдосконалення системи підвищення кваліфікації цієї категорії педагогічних праців-ників: впровадження модульно-компетентнісного підходу при формуванні змістов-ного компонента підвищення кваліфікації, інноваційних педагогічних та новітніх виробничих технологій, інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційних форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на їх основі, вивчення передового педагогічного досвіду.
Також розкрито шляхи подальшого розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників як складової неперервної освіти особистості упродовж усього життя.
Ключові слова: підвищення кваліфікації, професійна компетентність, інфор-маційно-комунікаційні технології, очно-дистанційна форма, передовий педагогічний досвід.
В статье раскрывается проблема повышения квалификации педагогических работников профессиональной школы на основе многолетнего опыта Донецкого института последипломного образования инженерно-педагогических работников. Указаны основные пути усовершенствования системы повышения квалификации этой категории педагогических работников: внедрение модульно-компетент-ностного подхода при формировании содержательного компонента повышения квалификации, инновационных педагогических и новейших производственных тех-нологий, информационно-коммуникационных технологий и дистанционных форм повышения квалификации педагогических кадров на их основе, изучения передового педагогического опыта.
Также раскрыты пути дальнейшего развития системы повышения квали-фикации педагогических работников как составляющей непрерывного образования личности в течение всей жизни.
The article exposes the problem of training teachers of professional schools on the basis of long experience in Donetsk Institute postgraduate education of engineering and pedagogical workers. Reported basic ways of improving training of teachers in this category: introducing modular and competent approach to the formation of substantial component of training, innovative teaching and advanced manufacturing technologies, information and communication technologies and distance forms of training teachers on the basis of studying of the best educational experience.
Also disclosed the ways of the development of training teachers as part of lifelong learning personality throughout life.
Key words: increase qualification, professional competence, information and communication technologies, blended full-time and distance form, advanced teaching experience.