Латишева М.А. Інтрацептивне сприйняття молодших школярів як психолого-педагогічна проблема

У статті здійснено феноменологічний аналіз інтрацептивного сприйняття дитини як невід’ємний компонент оптимального розвитку особистості. Аналіз сучасних підходів показав, що розвиток інтрацепції на початкових етапах онтогенезу, особливо на етапі молодшого шкільного віку, досліджений недостатньо. Автор, ґрунтуючись на психологічній традиції некласичної парадигми, описав особливості формування інтрацептивного сприйняття у дітей. 
Ключові слова: самопочуття дітей, інтрацептивне сприйнят-тя, особливості психосоматичного розвитку дитини, перцептивне самовиділення.

В статье осуществлен феноменологический анализ интрацептивного восприятия ребенка как неотъемлемого компонента оптимального развития личности. Анализ современных подходов показал, что развитие интрацепции на начальных этапах онтогенеза, особенно на этапе младшего школьного возраста, исследован недостаточно. Автор, основываясь на традиции психологической неклассической парадигмы, описал особенности формирования интрацептивного восприятия у детей. 
Ключевые слова: самочувствие детей, интрацептивное восприятие, особенности психосоматического развития ребенка, перцептивное самовыделение.

In the article intratseptive perception of child phenomenological analyses has been examined, as an inalienable component of optimum development of personality. The analysis of modern approaches shows that development of intratseption on the early stages of ontogenesis is not explored enough, is special on the stage of junior school age. The auther, having been founded on a psychological tradition of nonclassical paradigm the features of forming of intratseptive perception of a child are described. 
Key words: self-feeling of children, intratseptive perception, features of psychosomatic development of child, pertseptive single out