Бушуєва Т. В. Методичні аспекти викладання психології в умовах гуманізації освіти

У статті розглядається напрям щодо розроблення методики викладання психології у ВНЗ, пов’язаний з дослідженням проблем психології суб’єкта навчальної діяльності (зокрема, його очікувань). Аналізуються результати дослідження очіку-вань, які актуалізуються на початковому етапі вивчення циклу дисциплін прак-тичної психології студентами-психологами різних форм навчання. Визначаються особливості збігу змістовно-цільових характеристик навчальної дисципліни з очікуваннями майбутніх психологів.
Ключові слова: очікування, очікування студентів-психологів, методика ви-кладання психології.

Рассматривается направление в разработке методики преподавания психологии в вузе, связанное с исследованием проблем психологии субъекта учебной деятельности (в частности, его ожиданий). Анализируются результаты исследования ожиданий, актуализирующихся на начальном этапе изучения цикла дисциплин практической психологии студентами-психологами разных форм обучения. Определяются особенности соотношения содержательно-целевых характеристик учебной дисциплины с ожиданиями будущих психологов.
Ключевые слова: ожидания, ожидания студентов-психологов, методика преподавания психологии. 

In the article a direction is examined in development of method of teaching of psychology in the institute of higher, related to research of problems of psychology of subject of educational activity (in particular, his expectations). The results of research of expectations which present on the initial stage of study of cycle of disciplines of practical psychology students of different forms of educating are analysed. The features of correlation of richly-having special purpose descriptions of educational discipline are determined with expectations of future psychologists. 
Key words: expectations, expectations of students-psychologists, method of teaching of psychology.