У статті розглянуті мета та завдання модернізації вітчизняної системи ППО, викладено бачення авторів програми її реалізації, очікуваних результатів, наслідків. Звернена увага на нагальну потребу її перманентного здійснення, забез-печення гнучкості, мобільності, адекватності викликам часу, необхідності інтен-сифікації наукової діяльності як генеруючого фактора розвитку новітніх освітніх технологій та впровадження їх у навчальний процес. Наголошено на потребі удо-сконалення структури менеджменту НДР, актуалізації їх змісту, підходів до підго-товки та підвищення кваліфікації наукових та управлінських кадрів. Зазначені основ-ні аспекти, покликані забезпечити успішність ППО, як в рамках держави, так і за її межами, сприяти закріпленню за нею статусу однієї з найбільш ефективних та прогресивних.
Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, інноваційний розвиток, модернізація структури та змісту наукової діяльності ППО, інформатизація, ін-формаційно-комунікаційні технології, моніторинг, наукові школи, кадри, компетент-нісна спрямованість, позиціонування наукових досягнень у міжнародний освітній простір.
В статье рассмотрены цели и задачи модернизации системы последип-ломного педагогического образования Украины, изложено видение авторов програм-мы ее реализации, ожидаемых результатов. Обращено внимание на необходимость перманентности ее проведения, обеспечения гибкости, мобильности, адекватности вызовам времени, интенсификации научной деятельности как генерирующего фак-тора развития новейших образовательных технологий, оперативного внедрения их в учебный процесс. Сосредоточено внимание на необходимости усовершенст-вования структуры менеджмента исследовательских работ, актуализации их со-держания, подходов к подготовке и повышению квалификации управленческих кад-ров. Выделены основные аспекты, призванные обеспечить успешность последип-ломного педагогического образования Украины, как в рамках государства, так и за рубежом, содействию закрепления за ней статуса одной из наиболее эффектив-ных и прогрессивных.
Ключевые слова: последипломное педагогическое образование, инновацион-ное развитие, модернизация структуры и содержания ППО, информатизация, ин-формационно-коммуникационные технологи, мониторинг, научные школы, компе-тентностная направленность, позиционирование научных достижений в междуна-родное научно-образовательное пространство.
The Article describes the purpose and objectives to modernize our system of postgraduate education, the author’s vision of its program, expected results and gives rise to it. Attention is paid to the urgent need for its permanent implementation, flexibility, mobility, adequacy, requirement of intensify scientific activities as generative factor of development of new educational technologies and their implementation in the educational process. We focused on improving the structure of management of scientific works, actualization of its content, training approaches and development of scientific and administrative staff. The main aspects that are mentioned in the article are intended to ensure the success of postgraduate education, both within the state and abroad, help consolidate her position as one of the most effective and progressive.
Key words: Post-graduate teacher education, innovative development, moderni-zation of the structure and content of the scientific activities in postgraduate education, information and communication technologies, monitoring, scientific schools, staff, compe-tency focus, positioning scientific achievements in the international educational community.