У статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури, присвяченої питанням диференціації навчання, наголошено на необхідності врахування психо-фізіологічних особливостей молодших школярів у навчальному процесі, охаракте-ризовано підходи до організації групової роботи в умовах диференційованого нав-чання.
Ключові слова: психофізіологічні особливості, темперамент, молодші шко-лярі, диференціація, диференційований підхід.
В статье проведен анализ психологопедагогической литературы, посвя-щенной вопросам дифференциации обучения, отмечена необходимость учета психофизиологических особенностей младших школьников в учебном процессе, охарактеризованы подходы к организации групповой работы в условиях диффе-ренцированного обучения.
Ключевые слова: психофизиологические особенности, темперамент, млад-шие школьники, дифференциация, дифференцированный подход.
The analysis of psychological-pedagogical literature initiated to the questions of differentiation of educating is conducted in the article, the necessity of account of psychophysiological features of junior schoolchildren for an educational process is marked, approaches to organization of group work in the conditions of the differentiated educating are described.
Key words: psychophysiological features, temperament, junior schoolchildren, dif-ferentiation, differentiated educating.