Сіданіч І. Л. Організаційно-педагогічні особливості духовно-мораль- ного виховання студентів вищого навчального закладу

У статті актуалізуються проблеми духовно-морального виховання високо-духовної молоді з чіткими ціннісними орієнтаціями. Процес духовно-морального ви-ховання студентів вищого навчального закладу на сучасному етапі розвитку суспільства має включати освітньо-виховні ресурси культурно-духовних надбань та кращі досягнення духовної культури; соціокультурний потенціал навчального середовища вищого навчального закладу, духовно-моральний саморозвиток особис-тості студента.
Ключові слова: духовність, духовно-моральне виховання, студентство, фор-мування духовності, навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі. 

В статье актуализируются проблемы духовно-нравственного воспитания духовно богатой молодежи с четкими ценностными ориентациями. Процесс ду-ховно-нравственного воспитания студентов высшего учебного заведения на совре-менном этапе развития общества должен содержать образовательно-воспита-тельные ресурсы культурно-духовных приобретений и лучших достижений духов-ной культуры, социокультурный потенциал учебной среды высшего учебного заве-дения, духовно-нравственное саморазвитие личности студента.
Ключевые слова: духовность, духовно-нравственное воспитание, студен-чество, формирование духовности, учебно-воспитательный процесс в высшем учебном заведении. 

The article provided directly issues related to spiritual and moral education of young people powerfully with clear value orientation. Contents of the process of spiritual and moral education of students of higher education at the present stage of social development must include education and educational resources of cultural and spiritual heritage and the best achievements of culture, social and cultural potential of the learning environment of higher education, spiritual and moral self-perfection and the individual student.
Key words: spirituality, spiritual and moral education, students, the formation of spiritual, educational process in higher education.