Самотаєва Е. О. До проблеми аутопсихологічної компетентності в структурі особистості педагога

Обґрунтовується важливість аутопсихологічної компетентності для профе-
сійного розвитку особистості педагога ПТНЗ, аналізуються дані психодіагнос-
тичного дослідження, спрямованого на самопізнання ціннісних орієнтацій професій-
ного шляху, його труднощів і досягнень.
Ключові слова: компетентнісний підхід, аутопсихологічна компетентність,
професійний розвиток, самопізнання.

Обосновывается важность аутопсихологической компетентности для
профессионального развития личности педагога ПТНЗ, анализируются данные
психодиагностического исследования, направленного на самопознание ценностных
ориентаций профессионального пути, его трудностей и достижений.
Ключевые слова: компетентностный подход, аутопсихологическая компе-
тентность, профессиональное развитие, самопознание.

The importance of autopsihological competence for professional development
of personality of teacher «Professional Technical Schools» is grounded, data of
psihodiagnostic research, directed on self-knowledge of the valued orientations of
professional way, his difficulties and achievements.
Key words: kompetentory hike, autopsihological competence, professional
development, self-knowledge.