Простір арт-терапії (1) 2012
ЗМІСТ
Простір арт-терапії: до вершин усвідомлення
(Бреусенко-Кузнєцов О.)....................................................................................
ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТОРИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ
Бережна О. Застосування засобів арт-терапії у роботі зі спів-
залежними...............................................................................................................
Волкова Л. ВШ-лялька та її власники (до питання про імпре-
сивну лялькотерапію у роботі з дорослими)................................................
Гундертайло Ю. Арт-терапія як постнскласична практика по-
всякденності ...........................................................................................................
Короба пока О. Вплив на мотивацію політичної участі засоба-
ми арт-терапії........................................................................................................
Титаренко О. Робота з образом «Я»..............................................................
Чорна Л. Словесні та образні складові рольової ідентичності
особистості............................................................................................................
ПРАКТИКА АРТ-ТЕРАПІЇ, АВТОРСЬКІ МЕТОДИКИ ТА КЛІНІЧНІ ВИПАДКИ
Бреусенко-Кузнєцов О. Техніка «Казка взаємовідносин» та
досвід її використання у груповій роботі.......................................................
Подкоритова Л. Апробація методики «Малювання дихання»
на студентах-психологах...................................................................................
Семененко Ж. Робота з самітністю: авторська методика «Друг
мого друга...»..........................................................................................................
Чаплинська Ю. Прощання з минулим. Методика «Поховання
багажу»....................................................................................................................
Чепиженко О. Методика «Три скриньки» в роботі з архетипом
матері........................................................................................................................