Педагогічна логістика в управлінні професійним розвитком педагогічних працівників закладів освіти
24.03.2022 р. кафедрою професійної і вищої освіти Центального інституту післядипломної освіти ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України (завідувач ‒ доктор педагогічних наук, професор Л.М. Сергеєва) спільно із Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Чернівецької області (директор С.М. Микитюк) для слухачів курсів підвищення кваліфікації проведено онлайн круглий стіл з теми педагогічного експерименту всеукраїнського рівня: "Управління розвитком закладів професійної освіти на засадах педагогічної логістики” за проблемою «Педагогічна логістика в управлінні професійним розвитком педагогічних працівників закладів освіти».
У дискусії взяли участь: Микитюк С.М., директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області; Муранова Н.П., проректор з науково-методичної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків університету, професор кафедри професійної і вищої освіти, доктор педагогічних наук, професор; Цимбал О.В., директор ДПТНЗ «Чернівецький професійний ліцей сфери послуг»; Макушинська Н.В., викладач Вищого професійного художнього училища №3 м. Чернівці; Романов Л.А., доц. кафедри професійної і вищої освіти ДЗВО «УМО» кандидат педагогічних наук; Купрієвич В.О., доцент кафедри професійної і вищої освіти ДЗВО «УМО», кандидат педагогічних наук, доцент; Вишневська С.А., методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області; Антонюк Л.А., старший викладач кафедри професійної і вищої освіти ДЗВО «УМО».
Розглянуто й обговорення питання: впровадження моделі розвитку ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики; педагогічна логістика безперервного професійного розвитку педагогічних працівників; логістична система управління ЗП(ПТ)О; можливості освітньо-логістичних систем в освітньому процесі закладів освіти та ін.
Модератори заходу С.М. Микитюк і Л.М. Сергеєва презентували учасникам круглого столу методичні рекомендації «Управління розвитком закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики» (2022).